• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

EXTREME Lubricants A.M.G. VR2 5W30 GTJ

Bonker

Użytkownik
Samochód
-
На днях разместим TDS


Spełnia normy:
- API SN/CF
- ACEA C2, A5/B5, ILSAC GF-5

Jest zgodny ze specyfikacjami producentów:
- Opel / GM dexos1™ Gen 2
- Chrysler MS-6395
- Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C929-A, Ford WSS-M2C913-A
- Fiat 9.55535-S1
- PSA B71 2290
- Renault RN 0700
- Honda / Acura HTO-06
- Jaguar Land Rover STJLR.03.5005

doroga3 - 5w30 GTJ .jpg

HONDA .jpg
 
Last edited by a moderator:
@Bonker - please check private messages again, I reseted all the user priviledges - should help. If not contact me via email and describe (may be in Russian) what does not work exactly.

As for this oil - it fulfills norms officialy or is just "as good as required but no official paper"? People may be interested when it comes to warranty in new cars (I am as I'm using C2 for my Kia).
 
jerseyAdmin napisał:
@Bonker - please check private messages again, I reseted all the user priviledges - should help. If not contact me via email and describe (may be in Russian) what does not work exactly.

As for this oil - it fulfills norms officialy or is just "as good as required but no official paper"? People may be interested when it comes to warranty in new cars (I am as I'm using C2 for my Kia).

Nie mamy oficjalnych tolerancji. Olej został opracowany zgodnie z normami ACEA (popiół i HTHS) API SN (fosfor), jak również przy dopuszczeniu producentów samochodów (zakupiono odpowiedni pakiet dodatków INFINEUM). ;)
 
Спасибa :D
 
Bonker, , мне нужна карта с параметрами масла.
:mrgreen:
 
jerseyAdmin napisał:
Спасибa :D

Nawiasem mówiąc, tutaj używa się nie tylko nowoczesnego trój-rdzeniowego organicznego molibdenu MoDTC z INFINEUM


i kompleks polisiarczku molibdenu długołańcuchowego alkiloditiokarbamidu, który jest bardzo fajny;)

Zapraszamy do zalania naszego oleju. Będziesz cieszyć się ciszą silnika: D

Added in 2 minutes 30 seconds:
SACZI napisał:
Bonker, , мне нужна карта с параметрами масла.
:mrgreen:

;)
 

Attachments

  • 7qyBBkFaXNs.jpg
    7qyBBkFaXNs.jpg
    92 KB · Odwiedzin: 921
  • EXTREME AMG VR2 5W-30 GTJ  (ИК-спектр УРЦ).png
    EXTREME AMG VR2 5W-30 GTJ (ИК-спектр УРЦ).png
    31,4 KB · Odwiedzin: 961
  • УРЦ (свежее масло из первой партии).jpg
    УРЦ (свежее масло из первой партии).jpg
    699,6 KB · Odwiedzin: 992
[mention]Bonker[/mention] , tak sobie analizuję skład dodatków oleju GTJ i zastanawiają mnie ilości i proporcje Ca do Mg.
GTJ ma 2100 do 15 ppm.
Jednocześnie olej spełnia normę Dexos1 gen2, czyli zapobieganie LSPI.
Większość olejów z certyfikatem Ca do Mg ma na poziomie 1100-1300 do 500-700.
Czy taka kompozycja zapewni spełnienie ochrony przed LSPI?

Olej ciekawy.
Wysoki HTHS, PAO/Ester, wyższe lepkości nominalne, ale obawiam się o LSPI.
Jakie jest Twoje zdanie na ten temat?
 
Dla spełnienia ACEA C2 wymagany jest poziom fosforu 700-900ppm.
 
SACZI napisał:
@Bonker , tak sobie analizuję skład dodatków oleju GTJ i zastanawiają mnie ilości i proporcje Ca do Mg.
GTJ ma 2100 do 15 ppm.
Jednocześnie olej spełnia normę Dexos1 gen2, czyli zapobieganie LSPI.
Większość olejów z certyfikatem Ca do Mg ma na poziomie 1100-1300 do 500-700.
Czy taka kompozycja zapewni spełnienie ochrony przed LSPI?

Olej ciekawy.
Wysoki HTHS, PAO/Ester, wyższe lepkości nominalne, ale obawiam się o LSPI.
Jakie jest Twoje zdanie na ten temat?

Zadałem pytanie naszym technologom. Gdy otrzymam odpowiedź, wypisz się.
Ale mogę powiedzieć, że kupujemy certyfikowane pakiety dodatków. A jeśli w instrukcji wskazano Dexos1 gen2, to ten olej jest również z LSPI.
 
A wiadomo ile wynosi oszczędność paliwa wedle normy ACEA M111? W wypadku tego oleum ?
 
Last edited:
Chyba nie doczekamy sie odpowiedz, dopiero doczytalem ze normy zostaly zakceptowane tylko na poziomie pomiaru poziomu siarki i hths wiec defacto olej nie musi spelniac wszystkich wymagan stawianych przez ACEA C2. wiec jak dla mnie odpada
 
Chyba nie doczekamy sie odpowiedz, dopiero doczytalem ze normy zostaly zakceptowane tylko na poziomie pomiaru poziomu siarki i hths wiec defacto olej nie musi spelniac wszystkich wymagan stawianych przez ACEA C2. wiec jak dla mnie odpada
@Bonker musi się wypowiedzieć, produktem zaczynają się interesować klienci, ale ponieważ jest to u nas coś nowego potrzebne są informacje. Czy wszystkie parametry wymagane przez C2 są tu spełnione?

2.0 T-GDI G4KL + Extreme Lubricants
 
Last edited by a moderator:
A jak z oszczednoscia paliwa? Jest jeszcze czyszczenie w ACEA oceniane m.in.
 
Pakiet przedawkowany. Te poziomy cynku, wapnia i moly już dają przekroczenie limitu 0.8%
Siarki też za dużo.
 
Back
Top