• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Filtry

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
U mnie w Hondzie zawsze zapala się na sekundę bez względu na filtr czy to jest Knecht/Mahle czy Jappanparts, czy Blue Print, Meyle nie ma znaczenia jedna sekunda dżin się pali.
 
Odkąd ma a4 1.8 bfb wszystkie filtry jakie montuje to filtron żadnych problemów nigdy nie miałem
 
Panowie, który będzie lepszy? Obecnie siedzi Filtron.
I jeszcze porównanie Filtrona vs. OEM by Denso. Oba są made in PL. Oryginał nie ma tej gąbki, którą już teraz ładują chyba do wszystkich popularnych marek. Do tego materiał filtracyjny wg Toyoty jest 3x grubszy niż "zwykłe" filtry. Podoba mi się też, że filtr był zapakowany szczelnie w folii, a nie wrzucany luzem do pudełka 😉
 

Attachments

  • 20230328_112349.jpg
    20230328_112349.jpg
    4,2 MB · Odwiedzin: 91
  • 20230328_112605.jpg
    20230328_112605.jpg
    1,2 MB · Odwiedzin: 81
Co tu oceniać? Wielka niewiadoma. Jalbym juz mial cos powiedzieć, to denso wuglada jak jakas brzydka pielucha...
 
Ja pamiętam, że z Denso był problem z montażem do 1,8 Valvematic a Filtron pasował o dziwo idealnie i taki mam teraz.
 
Serio? Może model filtra był nieodpowiedni?
 
Nie wiem jak teraz, ale jak jeszcze istniało forum Avensis to ludzie też narzekali na montaż filtra Denso.
 
Niedługo zweryfikuję, bo zdecydowałem się na niego. A niech ma Toyotka😉
 
Ja tam nie mam żadnych złych doświadczeń z tą marką.
Filtry jak filtry.
Mogę w sumie zobaczyć czy przy innym filtrze alladyn nie pojawiały się na chwilkę przy zimnym starcie.
 
Nigdy nie narzekałem na Filtrona i nadal nie narzekam. W sumie to chyba najczęściej go stosuję.
 
Zawsze byłem sceptycznie nastawiony do Filtrona i zdaję sobie sprawę z tego, że to raczej filtry budżetowe lub powiedzmy, średniaki. Oleju zawsze szukam Purfluxa, lub od niedawna Mecafilter, Powietrza Filtrony akurat mi się podobają i od jakiegoś czasu stosuję, kabinowe biorę najtańsze co jest z węglem więc nie przykładam dużej wagi, i tak często wymieniam, a paliwa do benzyny bym kładł bez obaw, natomiast do CR mam jakąś barierę psychologiczną, choć pewnie niezasadną. Odkąd pracuję w hurtowni i widzę, ile Filtrona kupują różne sklepy i warsztaty też zmieniłem podejście, przecież gdyby to były beznadziejne filtry to ani by ich tyle nie szło i połowa jak nie 3/4 samochodów na polskich drogach by była unieruchomiona.
 
Z Filtronem jest jak z Lotosem czy Orlenem, ludzie narzekają, dorabiają jakieś historie i problemy. A patrzysz na jakiegoś Hegsta, Manna, WIX, Bosch, i w sumie wiele innych marek uważanych za dobre, w tym i filtry OEM (np. na filtrze OE do Triumpha mam Made in Poland), i na pudełku widzisz "Made in PL".
Nieważne, że jak robią jakieś testy, np. filtrów powietrza, to Filtron jest zawsze w czołówce, nieważne, że na forum kilka razy już czytałem, że do Fordowskiego Delphi, tylko filtry Delphi, które produkuje Filtron i wyglądają jak Filtron 😂.
To jak z olejami, nie wleję Lotosa/Orlena, bo mi się mój super wysilony silnik zatrze, co z tego, że dostarczali OEM dla Kia/Hyundai, czy Subaru 🤣.
Ważne, że opinię o słabej jakości filtrów wyraził gość, po którym wymieniałem podstawę filtra oleju w C-maxie, bo doje...kręcił filtr oleju tak, że zerwał gwint, to że wywaliło olej bo uszczelka wyszła bokiem, to oczywiście była wg. niego wina filtra, broń boże, że zbyt mocnego dokręcenia.
 
Ja też nigdy nie miałem problemów z Filtronem. Bardziej to kwestia jakiejś fanaberii😉 Wyglądają solidnie. Dobra jakość z polskiej fabryki koncernu Mann
 
Bardziej to kwestia jakiejś fanaberii
Fanaberii, przekonania, że jak Polskie, to na pewno gorsze (dlatego nasza gospodarka kwiczy tak swoją drogą), no i błędów w montażu. Na grupie Mondeo dużo osób narzekało, że po montażu Filtrona zapowietrza im się układ paliwowy, bo podwija się oring...montuję, nie mam problemu, w instrukcji montażu jest info, żeby oringi przed montażem zwilżyć olejem napędowym. Z resztą, to samo jest z przelewami, ciekną, nowe, 💩 a nie jakość - pytanie "smarowałeś oringi?", "nie, po co?" 🙄
Często czytając jakieś problemy majsterkowiczów z grup motoryzacyjnych, moim zdaniem większość problemów i późniejszych narzekań wiąże się z błędów przy montażu, a nie z jakości części 😉
 
Back
Top