• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Filtry

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Bo zawsze kupowałem filtr oleju Mann więc teraz musze coś zmienić i kupić coś innego. A ten borsehung rzadko przewija się na forum 🙂
 
Jedna z czołowych firm do VAGinowskich aut. Lipy nie będzie.
 
Niewiem czy oni są dostawcami komponentów do fabryki VAG-a, ale jakość według mnie OE czyli jak oryginał. Aczkolwiek niewiem, gdzie oni mają swoje fabryki, bo w internetach nic nie znalazłem. Według mnie to pakowacz, ale taki premium przy zachowaniu najwyższych standardów ;) Zamawiałem od nich zbiornik wyrównawczy - jakość i wygląd jak ori. Zamawiałem też czujnik tpms do nowego Craftera, też jak oryginał.

Wysłane z Pixel 7 Pro [Tapatalk]
 
Zamówiłem filtr oleju syntetyczny Amsoil.
 

Attachments

  • 20240508_170835 (Kopiowanie).jpg
    20240508_170835 (Kopiowanie).jpg
    484,6 KB · Odwiedzin: 62
  • 20240508_170843 (Kopiowanie).jpg
    20240508_170843 (Kopiowanie).jpg
    528,3 KB · Odwiedzin: 63
  • 20240508_170854 (Kopiowanie).jpg
    20240508_170854 (Kopiowanie).jpg
    573,2 KB · Odwiedzin: 62
OE Toyoty jakoś lepiej wygląda, ale plus dla Amsoila za "talerzyki".
 
Sporo testów zrobili na YT w USA. Włókno syntetyczne zdecydowanie lepiej wyszło w porównaniu do celulozy. Sam Amsoil deklaruje filtrację do 99% i wielkość cząstek filtracji 20 mikronów.
Cena filtrów podobna więc zobaczę co to warte.
 
Jest info o miejscu produkcji Purfluxa? Wyjątkowo jest bez jodełki.
 
W takie jestem juz w stanie uwierzyć, ale jeszcze pomyślę 😉
 
Purflux do niektórych modeli nie robi jodełki. Np. filtry olejowe do większości VAG nie są robione w tej technologii.
 
Przecież te skuteczności to są bajki dla debili - bez problemu można zrobić i filtr na 5 mi, ale nikt rozsądny takiego nie robi. Wtedy otwierałby się bajpas, a tego nikt nie chce. Więc paradoksalnie te fabryczne 2 filtry po prawej są dużo lepsze, bo filtrują zawsze. A te niby lepsze - na zimnym oleju przepuszczają cały brud bajpasem. No i najważniejsze - naprawdę duża czystość potrzebna jest tylko do łożysk tocznych, których w tanich silnikach nie ma.
 
To tak jak z filtrami powietrza sportowymi z takiej marki na K. Coobcio kilka dni temu wrzucił film z testami na hamowni. Po wymianie filtra na ten sportowy mocy było mniej na hamowni niż na brudnym Febi na każdym pomiarze 😂
 
@przemkowal
Ciekawe gdybyś jeszcze porównał z połowę tańszym od purfluxa filtrem Blue Print 😉.
 
Last edited by a moderator:
Back
Top