Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Pozytywnie dziś mnie zaskoczyło opakowanie z filtrem Mahle do 3.0d M57N. W opakowaniu oprócz głównego oringu uszczelniającego filtr oleju były również dwa dodatkowe które są na trzpieniu mocowania filtra. Były już plastikowe praktycznie. Poprzednie 4 wymiany były na Mann i Knecht i nie było tych 2 oringów.
Knecht = Mahle, zawsze dają zestaw uszczelek. Nigdy nie spotkałem bez do M57 M47
Mahle też dodaje.Mann do M57 daje duża uszczelkę i podkładke. Dobra opcja wymienić to chociaż z tego co pamiętam newtis.info mówi że nie trzeba go wymieniać. Ja pamiętam kupowałem osobno oryginalny
Z filtrów olejowych zawsze zakładam Manna lub Knechta - filtry najwyższej jakości. Co do Filtrona to już dawno nie jest polski, w tej chwili należy też chyba do Manna. Myślę, że cena przekłada się na jakość.Jako, że to mój pierwszy post to chciałbym na początek przywitać się
Lecz przechodząc już do meritum - obecny wzrost cen spowodowany inflacją, powoduje że zaczynam powoli myśleć o zakupie nowych filtrów do pojazdu, mimo że wymieniałem je w sierpniu a następna wymiana będzie w podobnym okresie. Jestem właścicielem Forda Fiesta silnik 1.25 rocznik 2005, "przedlift". Obecnie w samochodzie mam zamontowane wyroby (filtr oleju, paliwa, powietrza oraz kabinowy) sygnowane logiem Hengst. Jak na moje użytkowanie (codzienne jazdy łącznie około 25 km - do pracy i z powrotem, trochę po mieście, trochę po trasie) jestem zadowolony, jednak nie ukrywam że kusi spróbować czegoś innego. Zastanawiam się nad Mahle/Knecht, Mann Filter oraz rodzimy Filtron. I tutaj pytanie - zostać czy zmieniać ? Albo czy zostać przy np. powietrza od Hengst a resztę wymieić ? A może inna marka, lecz nie ukrywam że z dystansem podchodzę do nieznanych mi marek. Za wszystkie porady mądrych ludzi z góry serdecznie dziękuję.