- Marka samochodu
- Ford C-MAX Hybrid 2.0L 2015
- Budżet/ile litrów
- 250zł/5L
- Styl jazdy
- Normalne użytkowanie
- Silnik
- 2.0L ATK iVCT Engine
- Data produkcji
- 2015
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Pobór oleju na 1000 km
- Jeszcze nie wiadomo, nowe auto
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- WSS-M2C947-A
- Jaki olej masz obecnie
- Motul Hybrid 0W20
Cześć wszystkim,
Poszukuje oleju do świeżo kupionego auta. Samochód to amerykańska wersja c-max'a w wersji hybrydowej z silnikiem wolnossącym 2.0L 190KM. Według zawieszki zalany tam był ostatnio jakiś motul hybrid 0w20 (być może MOTUL 8100 ECO-LITE 0W-20). Według instrukcji olej ma spełniać normę WSS-M2C947-A. Poszukałem trochę i mam do wyboru:
MOTUL 8100 ECO-LITE 0W-20 5L
Millers Oils EE Performance 0W-20 5L
FUCHS TITAN GT1 FLEX 5 0W20 5L
FUCHS TITAN SUPERSYN D1 0W20 5L
Ravenol EHC 0W20 5L
Ravenol EHS 0W-20 5L
Chyba, że warto jeszcze coś innego, ale wolałbym się już trzymać tej normy. Wymiana oleju co 10tys. km / 1 rok.
Poszukuje oleju do świeżo kupionego auta. Samochód to amerykańska wersja c-max'a w wersji hybrydowej z silnikiem wolnossącym 2.0L 190KM. Według zawieszki zalany tam był ostatnio jakiś motul hybrid 0w20 (być może MOTUL 8100 ECO-LITE 0W-20). Według instrukcji olej ma spełniać normę WSS-M2C947-A. Poszukałem trochę i mam do wyboru:
MOTUL 8100 ECO-LITE 0W-20 5L
Millers Oils EE Performance 0W-20 5L
FUCHS TITAN GT1 FLEX 5 0W20 5L
FUCHS TITAN SUPERSYN D1 0W20 5L
Ravenol EHC 0W20 5L
Ravenol EHS 0W-20 5L
Chyba, że warto jeszcze coś innego, ale wolałbym się już trzymać tej normy. Wymiana oleju co 10tys. km / 1 rok.