Opierajac sie parametrami technicznymi widac, ze producentowi zalezalo na ochronie. Wiecej danych nie ma... podejrzewam, ze ten olej nie bedzie bic rekordow pod wzgledem dlugosci interwalow.
Dostalem odpowiedz od polskiego dystrybutora olejefuchs.pl:
"W normalnych warunkach eksploatacji 10tyś. lub 1 rok to optymalny czas wymiany. Jeśli stosuje Pan ten olej w samochodzie wyczynowym (rajdy, drift) należałoby skrócić interwał wymiany do 6-7 tyś."
Jak do Zetki to spokojnie wystarczą oleje o których wspomniałem w twoim temacie. Jak chcesz to możesz dla bezpieczeństwa dodać AR9100. W dziale z analizami masz analizę Ravenola + AR9100 z mojego RSa po 9k km
Jest jeszcze inna opcja, zamiast lać wymyślne oleje racingowe , można zalać dobrego full sapsa na krócej i zmienić go szybciej, bez ryzyka czy olej wytrzyma 10kkm czy nie. Kwestia dobru lepkości.
Sa rozni ludzie...Ja osobiscie fanem takich dodatkow nie jestem, lecz nie mam nic przeciwko, jak ktos je stosuje. I ja wlasnie postepuje jak Twoja propozycja tzn. dobry olej i zmieniam go czesciej, a moja jednostka napedowa latwo nie ma, jest dosc obciazona termicznie itp.
Biorąc pod uwagę, że oleje muszą spełniać określone normy i mieć odpowiednie parametry to dodatki mogłyby nie wyjść producentowi na zdrowie. Te wszystkie siuwaksy są dla przemysłowych zastosowań, gdzie oszczędność paruset mililitrów paliwa na dany czas czy przebieg, albo możliwość wydłużenia okresów międzywymianowych oleju nawet o parę(naście) dni przynosi gigantyczne oszczędności. Na rynku cywilnym to tylko i wyłącznie placebo dla lepszego samopoczucia lejącego.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.