• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Fuchs titan race pro s 5w40

Opierajac sie parametrami technicznymi widac, ze producentowi zalezalo na ochronie. Wiecej danych nie ma... podejrzewam, ze ten olej nie bedzie bic rekordow pod wzgledem dlugosci interwalow.
 
I nie bije, potwierdzone od userów w różnych autach. Baza IV/V grupa też nie jest wymyślona, wątpię aby najwyższą serię zmieniali na minus.
 
Wątpię, to olej do ostrej jazdy, ma być super ale krótko, on w cywilnych autach dawał radę max 8 kkm o ile pamiętam.
 
[mention]Faster[/mention] w zależności od jednostki napędowej, stylu jazdy itp. na to pytanie odpowie Ci analiza.
 
Dostalem odpowiedz od polskiego dystrybutora olejefuchs.pl:

"W normalnych warunkach eksploatacji 10tyś. lub 1 rok to optymalny czas wymiany. Jeśli stosuje Pan ten olej w samochodzie wyczynowym (rajdy, drift) należałoby skrócić interwał wymiany do 6-7 tyś."
 
Tylko z drugiej strony po co w aucie do normalnego użytku taki olej?
 
Zeby nie martwic sie o silnik kiedy korzysta sie z wysokich obrotow, zwlaszcza jezeli jest to silnik bardzo drogi w naprawie
 
Jak do Zetki to spokojnie wystarczą oleje o których wspomniałem w twoim temacie. Jak chcesz to możesz dla bezpieczeństwa dodać AR9100. W dziale z analizami masz analizę Ravenola + AR9100 z mojego RSa po 9k km :)
 
Jest jeszcze inna opcja, zamiast lać wymyślne oleje racingowe , można zalać dobrego full sapsa na krócej i zmienić go szybciej, bez ryzyka czy olej wytrzyma 10kkm czy nie. Kwestia dobru lepkości.
 
Jestem tego samego zdania co [mention]cytrynowiec[/mention]
 
Jezeli chodzi o dodatki to nie jestem do konca do nich przekonany i czy nie lepiej za cene dodatku (70-100zl) poprostu kupic lepszy / drozszy olej

Jaki np. dobry full saps? Myle i tak zmieniac co 7-8kkm max
 
Sa rozni ludzie...Ja osobiscie fanem takich dodatkow nie jestem, lecz nie mam nic przeciwko, jak ktos je stosuje. I ja wlasnie postepuje jak Twoja propozycja tzn. dobry olej i zmieniam go czesciej, a moja jednostka napedowa latwo nie ma, jest dosc obciazona termicznie itp.
 
Jak sie zastanowic nad tymi dodatkami to czemu nie produkuja oleju odrazu ze wszystkimi dodatkami wyszloby pewnie taniej i prosciej
 
Biorąc pod uwagę, że oleje muszą spełniać określone normy i mieć odpowiednie parametry to dodatki mogłyby nie wyjść producentowi na zdrowie. Te wszystkie siuwaksy są dla przemysłowych zastosowań, gdzie oszczędność paruset mililitrów paliwa na dany czas czy przebieg, albo możliwość wydłużenia okresów międzywymianowych oleju nawet o parę(naście) dni przynosi gigantyczne oszczędności. Na rynku cywilnym to tylko i wyłącznie placebo dla lepszego samopoczucia lejącego.
 
Back
Top