Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Kur..... człowieku przestań juz czytać te internety. Załóż nowy cały zestaw nie OEM, i skończ temat.Widzieliście jak długo trzyma ta czarna powłoka antykorozyjna w tych tarczach OE Toyoty. Przecież te tarcze mają 7 lat. Tam jeszcze jest czarna farba i nie wygląda jakby miała za chwilę zniknąć. Kto robi tarcze z czarną farbą? W sumie tutaj widać ładnie nową tarczę OE Toyoty(42431-0D060) do tego Yarisa https://sklep.toyota.pl/uploads/files/7a/ab/wm-7aab087d8fa05ced0e88fe5ceb4bc92fcec030ed.jpeg
Post automatically merged:
Textar Pro+, czyli tarcza wysokowęglowa jest tylko do wąskiego grona samochodów. Do takiego pudełka jak Yaris to chyba bez sensu taka tarcza. Za to Textar Pro+ jest do mojej Meganki IV.
Post automatically merged:
Nie lubię tej marki, więc jej na pewno nie chcę. Poza tym Brembo dla zwykłych samochodów to chyba rasowa chińszczyzna?
Post automatically merged:
Właśnie mam obawy co do Textara z tym piszczeniem. Jak Textar zachowa się na tylnej osi w samochodzie który prawie nie używa klocków a jak używa to tylko lekko muska. Tutaj musi być klocek miękki, pylący. W sumie tarcza też chyba w miarę miękka.
Takie są chyba tarcze i klocki OE Toyoty do hybryd. Ani razu Yaris nie zapiszczał. Nawet na tych rozwarstwionych klockach.
Zglaszam do ligi ochrony przyrody!no i spoko.
PS. mam taki sam koc.
Stary powiadasz......70...O, jakie zainteresowanie moim kocykiem/narzutą z lamparta plamistego . Nie chciało mi się schylać(stary już jestem, 82 rocznik) do podłogi, żeby zrobić fotki to położyłem wszystko na łóżku .
Możesz obciążyć bagażnik 50-100 kg lub łatwiej: zabrać tęgich szwagrów na spacer - wtedy regulator siły hamowania się otworzy i na tył pójdzie pełna moc te 40% .@Bodex Zapomniałeś, że to hybryda. To nie będzie takie proste. Tutaj klocek hamuje dopiero jak mocniej dociśniesz....
. Ukosowane krawędzie to raz. Całą robotę niwelowania pisków ma robić ta przyklejona, specjalna mata opatentowana przez Textara nazywana Q+. Zobaczymy... Mimo wszystko spróbuję taką procedurę wykonać bez względu, czy się uda czy nie.
Przeglądy okresowe w autach od lat robię w Bosch Service i podczas jednego z nich diagnosta zwrócił uwagę na tarcze i zasugerował wymianę ( na ucho powiedział żeby nie zakładać Bosch mimo że pracuje w Bosch Service bo dużo ludzi reklamuje z powodu piszczenia )Tym wymaganiom sprosta idelanie Bosch, zużywa się szybko, ale miękki i klocek i tarcza