Ja za to polecam sprawdzony u mnie
Texaco Havoline Pro DS V 5W-30 - z LM Ceratec to już w ogóle "bajka" pod maską.
Jak wiadomo silniki 2.0 TDi 184KM (CUPA) lubią troszkę oleju i tak jak zalałem 4L Texaco + 0,3L Cerateca (4,3L) miałem max oleju na bagnecie po wymianie - to dodatkowy 1L musiałem z dalszym przebiegiem 2-3 razy dolewać przez 10-11 kkm. Także 5L oleju wystarczało mi od wymiany do wymiany. Na Texaco jeździłem w sumie dwa lata, ok. 6-7 wymian ( 30-35kkm rocznie).
Ostatnio jesienią skusiłem się właśnie na Eurol FS 0w30.
Krótko -> to różnicy w pracy silnika, temperaturach pracy nie zauważyłem, za to niespodziewanie po 7,5-8 kkm silnik jakoś bardziej metalicznie pracuje, a co najgorsze musiałem dokupić dodatkowy jeszcze 1L oleju na dolewki bo mi Eurol szybciej znika, już 6L zalałem... Noga ciężka ale wciąż ta sama.
Ostatni interwał z Texaco i obecny z Eurolem jest z AR 9100.
Wiem, że silnik silnikowi nie równy ale u mnie ten Eurol słabo się sprawdził, szału nie zrobił. Szkoda.
Wracam do Texaco którego polecam wszystkim właścicielom swoich dieseli, szczególnie z poprawioną fabryką i jeżdżących szczególnie tak jak ja na szybkich trasach. Kiedyś może spróbuję jeszcze Mobila 1 ESP 5W30.
@choszczuGTI Texaco również cenę ma bardzo dobrą - obecnie jak wszystko wszędzie podrożało ale 120-130 za 4L to dobrą cena.