• Wymagane jest merytoryczne uzasadnienie polecenia danego oleju. Posty nie zawierające takiego uzasadnienie mogą zostać usunięte.
  • Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Jaki olej KTM Duke 790

zielony

Nowy użytkownik
Samochód
VW Polo V, KTM Duke 790 19'
Marka motocykla
KTM Duke 790 19'
Budżet/ile litrów
Bez limitu/3L
Styl jazdy
  1. Normalne użytkowanie
Silnik
2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy typu R2, DOHC
Jakiego oleju wymaga instrukcja
Motorex Power Synth 4T 10w50
Jaki olej masz obecnie
Ipone Full Power Katana 10w50
Witam, szukam dobrego oleju do mojej 790, zaczynając od początku, na początku jeździła na motorexie z racji że był serwisowany w aso przez poprzedniego właściciela. Gdy kupiłem (koniec gwarancji) zmieniłem olej na motula 800, lecz po jakiś 8k silnik strasznie hałasował na nim a skrzynia chodziła trochę topornie, następnie w lokalnym sklepie motocyklowym gdzie jeżdżą crossami w różnych zawodach doradzili abym wlał ipone full power katana i aktualnie na nim jeżdżę i tutaj moje pytanie, jest to dobry olej do tego silnika czy zmienić na coś innego lepszego?
Dodam, że jeżdżę głównie rekreacyjnie, czasami ostrzejsza jazda.
 
Ipone szczerze mówiąc nigdy nie stosowałem. Z tej lepkości Castrol Power1 Racing 10W50, używam go u siebie w Triumphie, kolega używa w Ducati 899, drugi w KTM-ie 1290 Super Adv.
Bardzo dobre oleje produkuje Fuchs, tutaj Silkolene Pro4 10W50 też sprawdzi się jak należy.

Ostatnio polubiłem się też, a raczej skrzynia w moim Triumphie, z olejami Liqui Moly serii Street z API SN PLUS, taki bardzo nowoczesny pakiet, jak na oleje 4T.
 
Eni i-Ride Racing 10w50.
 
lecz po jakiś 8k silnik strasznie hałasował
Dobra rada - nie trzymaj tyle oleju w moto. Ja zmieniam co sezon, a w sezonie robię 4-5 k.
 
Może z tymi 8k przesadziłem lekko, ale na początku było dobrze, im więcej przejechał tym gorzej. Olej jak i filtry zmieniam zawsze na początku sezonu nie ważne jaką ilość km zrobię. (pierwszy sezon koło 7/8 zrobiłem i od tego momentu max 3500/4000 robię w sezonie. W 22 zrobiłem tylko 2500km a zmieniłem na świeży i tak)
 
Back
Top