- Marka samochodu
- VW Passat CC
- Budżet/ile litrów
- 5 litrów coś do 200 zł
- Styl jazdy
- Normalne użytkowanie
- Jazda w górach, z przyczepką i t.p. ciężki warunki
- Silnik
- 1.8 TSI CDAA Stage1
- Data produkcji
- 2011 (MY2012)
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Pobór oleju na 1000 km
- potrafi wziąć 0.2/1000 a potrafi też 0.5/1000
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 504/507/502/505
- Jaki olej masz obecnie
- Mobil1 ESP 5W30
Witam Państwo!
Silnik o okropnie złej sławie jakim jest 1.8 TSI 2geny. Konkretny motor po fabrycznej poprawce VW i pierścieniem olejowym 2 mm vs 1.5 mm w ferelnych, niestety ciągle złej konstrukcji.
Silnik po zakupie żłopał 1,1.2/1000 KM po użyciu trzech puszek X*DO Anticarbon zużycie zeszło do 0-0.2/1000 KM. Potem poszedł AR2820. Niestety dalej lubi sobie troche wypić i ma jednak dosyć duży przebieg jak na ten silnik (275000 KM). Kupiony z wlanym Castrol Edge 5W30, potem Shell 5W40, Eurol Fluence 5W40 którego żłopał najwięcej oraz aktualnie Mobil1 ESP 5W30 (opakowanie z czerwonym 1 liter extra) z którego jestem całkiem zadowolony ale może da się lepiej
Samochód jest też po programie Stage1 i zastanawiam się nad 0W30 a może 5w40? Z góry dziękuje za pomoc!
Silnik o okropnie złej sławie jakim jest 1.8 TSI 2geny. Konkretny motor po fabrycznej poprawce VW i pierścieniem olejowym 2 mm vs 1.5 mm w ferelnych, niestety ciągle złej konstrukcji.
Silnik po zakupie żłopał 1,1.2/1000 KM po użyciu trzech puszek X*DO Anticarbon zużycie zeszło do 0-0.2/1000 KM. Potem poszedł AR2820. Niestety dalej lubi sobie troche wypić i ma jednak dosyć duży przebieg jak na ten silnik (275000 KM). Kupiony z wlanym Castrol Edge 5W30, potem Shell 5W40, Eurol Fluence 5W40 którego żłopał najwięcej oraz aktualnie Mobil1 ESP 5W30 (opakowanie z czerwonym 1 liter extra) z którego jestem całkiem zadowolony ale może da się lepiej
Samochód jest też po programie Stage1 i zastanawiam się nad 0W30 a może 5w40? Z góry dziękuje za pomoc!