Tak, ja go miałem w swojej Kijance. Ten olej ma być zielony, tam jest jakiś specjalny barwnik. Chyba jedyne smarowidło które mi znikało z silnika, ale poza tym nie narzekałem.
Ja używam, ale w lepkości 5W50 w Golfie mk2 1,8. Zauważalne jest od razu (przynajmniej u mnie), że silnik jakby szybciej wkręcał się na obroty, a na pewno zauważalnie wolniej one spadają (przygazówka na biegu jałowym), nawet na 0W40 obroty spadały szybciej - czyżby faktycznie zmniejszał tarcie czy też może ma niskie opory wewnętrzne? Z ciekawostek powiem, że po 3000 km dość wyraźnie ściemniał i ma obecnie barwę mocniejszej herbaty - poprzednie oleje z"ciemniały" wolniej. Golf od 100.000 km lata na syntetykach (Shell 0W40, Mobil 5W50), w środku wzorowa czystość, wymiana na LM była poprzedzona płukanką Oilem z TBN 30+. Zauważyłem też, że 5W50 jest opisany jako "Fully Synthetic", a pozostałe, czyli 5W30/40 jako "Synthese Technology" czyli zapewne HC. Ktoś się wypowie?
Używałem molygen motor protect 500ml w formie dodatku do oleju Shell helix ultra. Jakiś znaczących zmian nie zaobserwowałem, poza dłuższym nagrzewaniem się oleju.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.