MSiadkowski
Nowy użytkownik
- Samochód
- Skoda Octavia RS 2.0 tsi
Cześć,
być może temat już był omawiany, ale wyszukiwarka na forum nic nie wyrzuciła.
Mam olej Rockoil Carbon 0W40 z modyfikatorem tarcia Archoil AR9200 v2 (tutaj ukłony dla forum za polecenie). Silnik to 2.0 TSI DJH (Golf R) zmodzony na 400+.
Normalna użytkowa temperatura oleju, jaką pokazuje czujnik (nie wiem gdzie montowany) to 100-110*C.
Jaka jest maksymalna chwilowa temperatura pracy tego oleju przy założeniu, że po jej osiągnięciu zostanie wymieniony? Auto będzie jeździć na torze czasami i na torach krótkich wyskoczyła temperatura ok 135-140*C. Czy jeśli taka temperatura utrzyma się przez 5 minut, a później olej zostanie schłodzony i wymieniony, to czy stanowi to zagrożenie dla silnika i turbo? Chłodnica oleju nie jest najlepszym rozwiązaniem w moim wypadku, więc proszę jej nie proponować.
Karta mojego oleju 0W40: https://rockoil.jpoils.pl/wp-content/uploads/2017/10/ROCK-OIL-CARBON.pdf
Z góry dziękuję za pomoc, sprawa jest dla mnie istotna i pilna.
być może temat już był omawiany, ale wyszukiwarka na forum nic nie wyrzuciła.
Mam olej Rockoil Carbon 0W40 z modyfikatorem tarcia Archoil AR9200 v2 (tutaj ukłony dla forum za polecenie). Silnik to 2.0 TSI DJH (Golf R) zmodzony na 400+.
Normalna użytkowa temperatura oleju, jaką pokazuje czujnik (nie wiem gdzie montowany) to 100-110*C.
Jaka jest maksymalna chwilowa temperatura pracy tego oleju przy założeniu, że po jej osiągnięciu zostanie wymieniony? Auto będzie jeździć na torze czasami i na torach krótkich wyskoczyła temperatura ok 135-140*C. Czy jeśli taka temperatura utrzyma się przez 5 minut, a później olej zostanie schłodzony i wymieniony, to czy stanowi to zagrożenie dla silnika i turbo? Chłodnica oleju nie jest najlepszym rozwiązaniem w moim wypadku, więc proszę jej nie proponować.
Karta mojego oleju 0W40: https://rockoil.jpoils.pl/wp-content/uploads/2017/10/ROCK-OIL-CARBON.pdf
Z góry dziękuję za pomoc, sprawa jest dla mnie istotna i pilna.