Do Wankla ze względu na konstrukcję trzeba olejów ze starymi normami. Ten silnik to niemal jak motopompa z Syrenki - potrzebuje i oleju i paliwa. Ja bym lał oryginalną Dexelię, taką jaka jest wymagana.
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Wyraźnie napisane, ze musi być minerał.
Syntetyk i półsyntetyk nie może być używany.
Najlepszy to byłby trawol 10W30, jest api SG no i mineralny.
Tylko, że lepkość zimowa średnio do naszych warunków pasuje.
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
ciekawe - na stronie eneosa w dziale dot. doboru oleju na pierwszym miejscu wyskakuje sustina 5w30 - a chyba Japończycy lepiej się znają na japońskich wynalazkach, nieprawdaż???
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.