To ja cos wrzuce od siebie
Pytanie do Przedstawiciela - jak skonczyla sie historia z "konfekcjonowaniem" Midlanda w Polsce? Wymieniając kiedyś olej w skrzyni automatycznej, o czym poniżej, spytałem i o silnikowy, ale oficjalny wtedy diler nie polecał właśnie ze względu na krajowe pochodzenie i wysoką cenę.
Olej do ASB ATF M3 plus wspominam za to b dobrze. To był wtedy jedyny szerzej dostępny, poza ASO, olej spełniający normę Chryslera ATF+3. Po wymianie skrzynia zaczęła pracowac jak trzeba. Ah, tego oleju nie konfekcjonowali w Polsce z tego co mi w/w człowiek mówił.
Pozdrawiam!
Pytanie do Przedstawiciela - jak skonczyla sie historia z "konfekcjonowaniem" Midlanda w Polsce? Wymieniając kiedyś olej w skrzyni automatycznej, o czym poniżej, spytałem i o silnikowy, ale oficjalny wtedy diler nie polecał właśnie ze względu na krajowe pochodzenie i wysoką cenę.
Olej do ASB ATF M3 plus wspominam za to b dobrze. To był wtedy jedyny szerzej dostępny, poza ASO, olej spełniający normę Chryslera ATF+3. Po wymianie skrzynia zaczęła pracowac jak trzeba. Ah, tego oleju nie konfekcjonowali w Polsce z tego co mi w/w człowiek mówił.
Pozdrawiam!