Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Saczi ale akurat Millers XF Premium LSPI 5W30 ksztuje w granicach 160,00 zł za 5l i to jest moze nie jeden z tańszych olejów ale olej w naprawdę dobrej cenie. Utarło się, że Millers jest drogi podczas gdy np. analogiczny Liqui Moly jest prawie 100,00 zł droższy w tym wypadku i zwykle dużo droższy w każdym innym przypadku. Nie chodzi o zachwyt nad Millersem ale co typowo dedykowane pod LSPI 5W30 kupimy w cenie 160,00 zł za 5l?$$$ musi się zgadzać, a z tego co widać, to millersy żadnych cudów wianków nie oferują.
Można stosować, ale bez specjalnego zachwytu nad nimi, jak niektórzy próbują przedstawiać te oleje.
Nie przekładaj 1 przypadku na całą markę. Molibden jest stosowany obecnie głównie w serii EE performance i oczywiscie sportowej CFS natomiast seria Trident i XF Premium zasadniczo nie odbiega formulacją od olejów innych producentów.Poza tym, wlyszkow albo poziom pisał kiedyś, że stosują tam molibden w odmianie sprzyjającej powstawaniu nagarów.
Ja pisałem o Millersie w ogóle.Saczi ale akurat Millers XF Premium LSPI 5W30 ksztuje w granicach 160,00 zł za 5l
może jest to kolejny Orlen/Fuchs/Motul/Yacco ?seria Trident i XF Premium zasadniczo nie odbiega formulacją od olejów innych producentów.
Orlena DEX
Saczi to nie pisz o Millersie wogóle tylko na konkretnym przekładzie. Uważasz że 160,00 zł to dużo za taki olej? Bo tak jednoznacznie wynika z Twojej wypowiedzi. Czy Fuchs Motul czy Yacco kosztują mniej od Millersa? Dyskredytuje się olej ze względu na cenę a jak na razie mamy 1 tańszy produkt (Orlen) na kilkadziesiąt obecnych marek na Rynku. Żeby była jasność mnie Millers ani ziębi ani grzeje ale nie lubię jak zaczyna się streotypowe klasyfikowanie produktów bez znajomości ich cen. Wiele razy w przypadku Millers padały na forum określenia, ze to "przepłacona oleje" podczas gdy ich ceny obecnie zbytnio nie odbiegają od średniej. Ratowanie się przykładem Orlenu tylko pokazuje że w tym wypadku ciężko cokoliwiek pod wzgledem ceny Millersowi w tym konkretnym przypadku zarzucić bo nawet takie marki słynące z dobrej relacji cena/jakosc jak Shell czy Eurol w tym przypadku nie są wcale tańszea oleje polskich producentów generalnie są w dość niskich cenach i prawie zawsze znajdziemy je wśród tych najtańszych. Skoro Millers jest rzekomo taki drogi to należy go moze przyrównywać do innych nieco egzotycznych marek jak Penrite, Yacco, Amsoil czy choćby (nie egzotyczny) Motul a nie do najtańszych olejów na Rynku aby wykazać, ze jest drogi. Jakoś nie widzę wpisów pod adresem Liqui Moly, ze sa to "oleje przepłacone" a ceny mają wyższe od Millersa nawet o kilkadziesiąt procent. Z góry zaznaczam, że nie porównuje tu produktó pod wzgleem jakosci bo to temat na osobną dyskusję ale jeśli ceny za 5W30 LSPI w zaleznosci od marki wachają sie w przedziale 115-300,00 zł za 5l to jak mozna olej w cenie 160,00 zł nazywac za drogim? Nie mam żadnego interesu w bronieniu Millersa ale proszę nie wprowadzajmy użytkowników tego forum w błąd.Ja pisałem o Millersie w ogóle.
Co do tego XF'a, chętnie bym zajrzał do środka, jakie on tam cuda w sobie kryje ...
Bo skoro:
może jest to kolejny Orlen/Fuchs/Motul/Yacco ?
A wtedy cenę 155-200 PLN/5L porównujemy do 115PLN za Orlena.
(Tyle płaciłem pod koniec grudnia)
nie no, za każdym razem jest przekierowanie na tańszy odpowiednik Meguina.akoś nie widzę wpisów pod adresem Liqui Moly, ze sa to "oleje przepłacone"