• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Millers Oils Millers - Dyskusja ogólna

wszystko o produkatach Millers Oils
$$$ musi się zgadzać, a z tego co widać, to millersy żadnych cudów wianków nie oferują.
Można stosować, ale bez specjalnego zachwytu nad nimi, jak niektórzy próbują przedstawiać te oleje.
 
Poza tym, wlyszkow albo poziom pisał kiedyś, że stosują tam molibden w odmianie sprzyjającej powstawaniu nagarów.
 
@orzeszpole, nie możesz tego uogólniać.
Póki co, nie mamy wielu analiz tych olejów, ale to, co mamy, niewiele mówi, ale i nie wygląda jakoś wspaniale.
Natomiast wokół tych olejów urosło tyle mitów, że ...
 
$$$ musi się zgadzać, a z tego co widać, to millersy żadnych cudów wianków nie oferują.
Można stosować, ale bez specjalnego zachwytu nad nimi, jak niektórzy próbują przedstawiać te oleje.
Saczi ale akurat Millers XF Premium LSPI 5W30 ksztuje w granicach 160,00 zł za 5l i to jest moze nie jeden z tańszych olejów ale olej w naprawdę dobrej cenie. Utarło się, że Millers jest drogi podczas gdy np. analogiczny Liqui Moly jest prawie 100,00 zł droższy w tym wypadku i zwykle dużo droższy w każdym innym przypadku. Nie chodzi o zachwyt nad Millersem ale co typowo dedykowane pod LSPI 5W30 kupimy w cenie 160,00 zł za 5l?
Post automatically merged:

Poza tym, wlyszkow albo poziom pisał kiedyś, że stosują tam molibden w odmianie sprzyjającej powstawaniu nagarów.
Nie przekładaj 1 przypadku na całą markę. Molibden jest stosowany obecnie głównie w serii EE performance i oczywiscie sportowej CFS natomiast seria Trident i XF Premium zasadniczo nie odbiega formulacją od olejów innych producentów.
 
Saczi ale akurat Millers XF Premium LSPI 5W30 ksztuje w granicach 160,00 zł za 5l
Ja pisałem o Millersie w ogóle.
Co do tego XF'a, chętnie bym zajrzał do środka, jakie on tam cuda w sobie kryje ...
Bo skoro:
seria Trident i XF Premium zasadniczo nie odbiega formulacją od olejów innych producentów.
może jest to kolejny Orlen/Fuchs/Motul/Yacco ?
A wtedy cenę 155-200 PLN/5L porównujemy do 115PLN za Orlena.
(Tyle płaciłem pod koniec grudnia)
 
Orlena DEX

Ja pisałem o Millersie w ogóle.
Co do tego XF'a, chętnie bym zajrzał do środka, jakie on tam cuda w sobie kryje ...
Bo skoro:

może jest to kolejny Orlen/Fuchs/Motul/Yacco ?
A wtedy cenę 155-200 PLN/5L porównujemy do 115PLN za Orlena.
(Tyle płaciłem pod koniec grudnia)
Saczi to nie pisz o Millersie wogóle tylko na konkretnym przekładzie. Uważasz że 160,00 zł to dużo za taki olej? Bo tak jednoznacznie wynika z Twojej wypowiedzi. Czy Fuchs Motul czy Yacco kosztują mniej od Millersa? Dyskredytuje się olej ze względu na cenę a jak na razie mamy 1 tańszy produkt (Orlen) na kilkadziesiąt obecnych marek na Rynku. Żeby była jasność mnie Millers ani ziębi ani grzeje ale nie lubię jak zaczyna się streotypowe klasyfikowanie produktów bez znajomości ich cen. Wiele razy w przypadku Millers padały na forum określenia, ze to "przepłacona oleje" podczas gdy ich ceny obecnie zbytnio nie odbiegają od średniej. Ratowanie się przykładem Orlenu tylko pokazuje że w tym wypadku ciężko cokoliwiek pod wzgledem ceny Millersowi w tym konkretnym przypadku zarzucić bo nawet takie marki słynące z dobrej relacji cena/jakosc jak Shell czy Eurol w tym przypadku nie są wcale tańszea oleje polskich producentów generalnie są w dość niskich cenach i prawie zawsze znajdziemy je wśród tych najtańszych. Skoro Millers jest rzekomo taki drogi to należy go moze przyrównywać do innych nieco egzotycznych marek jak Penrite, Yacco, Amsoil czy choćby (nie egzotyczny) Motul a nie do najtańszych olejów na Rynku aby wykazać, ze jest drogi. Jakoś nie widzę wpisów pod adresem Liqui Moly, ze sa to "oleje przepłacone" a ceny mają wyższe od Millersa nawet o kilkadziesiąt procent. Z góry zaznaczam, że nie porównuje tu produktó pod wzgleem jakosci bo to temat na osobną dyskusję ale jeśli ceny za 5W30 LSPI w zaleznosci od marki wachają sie w przedziale 115-300,00 zł za 5l to jak mozna olej w cenie 160,00 zł nazywac za drogim? Nie mam żadnego interesu w bronieniu Millersa ale proszę nie wprowadzajmy użytkowników tego forum w błąd.
 
Nie chce mi się czytać tych elaboratów, bo po 3 zdaniach lania wody już nie wiem co poeta ma na myśli.
Ta marka olejów interesuje mnie tylko od strony technicznej.
Olej MIllers LSPI jest jednym z dwóch, które chciałbym przebadać i pokazać, że jednak jest to "gotowiec".
 
Spoko Saczi mi chodzi tylko, żeby nie uogólniać, że marka X to drogie oleje kiedy w rzeczywistości w tym konkretnym przypadku to ciężko idzie znalezienie tańszych.
 
Ale ja nie szukam tańszych olejów, tylko próbuje dociec co w tym konkretnym millersie jest zaszyte.
Bo skoro seria XF to "gotowce", to porównujemy do najtańszych na rynku, czyli Orlena i GM'a.
Reszta olejów pod ta konkretnie normę jest droższa, a więc niewarta $$$, bo naszym dociekaniem nie znajdujemy różnic.

Natomiast co do uogólniania, to cały czas myślę o tym 5w30 pod 504/507.
On na stronie sklepu millersa kosztuje ponad 300PLN i to moim zdaniem jest za dużo.
To samo dotyczy LM - te oleje są marketingiem pędzone. Dlatego Meguin jest znacznie ciekawszy.
Sam koncern Wurth, czyli w tym przypadku LM i Meguin produkuje oleje bdb, ale typowe.
I tak trzeba na to patrzeć.
 
XF premium to oleje może nie do końca o typowych składach ale na pewno bardziej standardowe niż seria performance. W końcu pod normę pakiet i w sumie cała formulacja musi być wg. pewnych "wytycznych". W Perfomance mamy całą tą nanotechnologię Millersa i głównie przez to formulacje są bardziej nietypowe i jest więcej dodatków typu Mo czy Bor (choc to bardziej złożona kwestia). Co do cen na ich stronie sa to ceny wg. cennika detalicznego. Tyle, że nikt inny już od lat w tych cenach nie sprzedaje a marże są żałosne.
Zgadzam się, że Liqui Moly robi bardzo dobre jakościowo oleje, choć w większości dość standardowe a biorąc pod uwagę ich ceny to żadko kiedy opłaca sie rozważać wogóle ich zakup (choc są wyjątki). Meguin w De jest dużo tańszy ale ostatnie podwyżki cen w Polsce spowodowały, że większość olejów Meguina ma ceny niewiele niższe niż te w wypadku Liqui Moly. Meguin to ciekawa opcja (i sam byłem jednym z niezaleznych indywidulanych importerów tego oleju) ale Liqui Moly nie zalezy na rozwoju tej marki a wręcz przeciwnie a import z Niemiec i związana z tym akcyza to temat na osobna dyskusję.
 
akoś nie widzę wpisów pod adresem Liqui Moly, ze sa to "oleje przepłacone"
nie no, za każdym razem jest przekierowanie na tańszy odpowiednik Meguina.
 
Większość olejów Millersa wcale nie odbiega cenowo od popularnych marek jak Mobil czy Castrol. Polskie marki to inna sprawa bo one są generalnie najtańsze. Np. Millers XF 5W30 C2/C3 5W30 z aprobatą BMW LL04 i MB 229.52 kosztuje 180 zł za bańkę 5L. Uważam, że to dobra cena. Ale już np XF 0W30 z LL12-FE mają bardzo drogi dlatego kupiłem Mobila ESP LV. Coś jest natomiast w tych Millersach, że większość ludzi zauważa, że silniki przyjemniej na nich pracują.
 
Back
Top