- Marka samochodu
- Mini Cooper R50
- Budżet/ile litrów
- 150zl / 4l
- Styl jazdy
- Silnik
- 1.6 116 KM benzyna + LPG
- Data produkcji
- 2004
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- BMW LL01, aktualnie BMW LL04
- Jaki olej masz obecnie
- Valvoline MaxLife 5w30 C3
Cześć,
Na wstępie witam wszystkich jest to mój pierwszy post na forum.
Od jakiegoś czasu śledzę różne tematy olejowe, teraz chciałbym się poradzić w kwestii doboru oleju.
Od ok. 30 tyś samochód zalewany jest Valvoline Maxlife 5w30 C3 spełniający normę BMW LL04, ale myślę że w podobnych pieniądzach można dostać lepszy olej.
Samochód ma teraz 250 tyś, od jakiś 30tyś zamontowane ma LPG.
Olej zmieniam co 10 tyś, samochód zużywa ok. 1l oleju przez ten czas, jazda głównie po mieście w raczej spokojny sposób.
Myślałem nad 2 olejami,
Pierwszy to Fuchs Titan GT1 Pro C3 5W30,
Drugi to Shell Helix ultra professional AM-l 5w-30.
Obydwa LowSaps zalecane zgodnie ze stroną producentów oraz obydwa spełniają normę BMW LL04.
Ostatnio widziałem analizę oleju Shell Helix Ultra 5w30, z parametrów to Full Saps i on spełnia pierwotną nome Mini, BMW LL01. Analiza wyszła bardzo ciekawie oraz dodatki jakie w nim się zawierają.
Fuchs również w analizie wypadł ciekawie. Jednak zastanawiam się czy baza GTL nie będzie lepsza.
Teraz pytanie do Was, który z nich będze lepszy przy takiej konstrukcji silnika oraz LPG. Czytałem już różne opinię, jedni mówią że lepszy FullSaps do LPG lepszy inni że znowu LowSaps, bo lepiej czyści silnik i ma lepsze właściwości neutralizujące.
Głównie zastanawiam się nad tymi dwoma olejami, po pierwsze można kupić je od dystrybutorów, po drugie wydaja mi się one dość przyzwoite, myślałem jeszcze nad Mobilem 1 ESP 5w30 ale już nie spełnia aprobat BMM LL04.
Dzięki za porady.
Na wstępie witam wszystkich jest to mój pierwszy post na forum.
Od jakiegoś czasu śledzę różne tematy olejowe, teraz chciałbym się poradzić w kwestii doboru oleju.
Od ok. 30 tyś samochód zalewany jest Valvoline Maxlife 5w30 C3 spełniający normę BMW LL04, ale myślę że w podobnych pieniądzach można dostać lepszy olej.
Samochód ma teraz 250 tyś, od jakiś 30tyś zamontowane ma LPG.
Olej zmieniam co 10 tyś, samochód zużywa ok. 1l oleju przez ten czas, jazda głównie po mieście w raczej spokojny sposób.
Myślałem nad 2 olejami,
Pierwszy to Fuchs Titan GT1 Pro C3 5W30,
Drugi to Shell Helix ultra professional AM-l 5w-30.
Obydwa LowSaps zalecane zgodnie ze stroną producentów oraz obydwa spełniają normę BMW LL04.
Ostatnio widziałem analizę oleju Shell Helix Ultra 5w30, z parametrów to Full Saps i on spełnia pierwotną nome Mini, BMW LL01. Analiza wyszła bardzo ciekawie oraz dodatki jakie w nim się zawierają.
Fuchs również w analizie wypadł ciekawie. Jednak zastanawiam się czy baza GTL nie będzie lepsza.
Teraz pytanie do Was, który z nich będze lepszy przy takiej konstrukcji silnika oraz LPG. Czytałem już różne opinię, jedni mówią że lepszy FullSaps do LPG lepszy inni że znowu LowSaps, bo lepiej czyści silnik i ma lepsze właściwości neutralizujące.
Głównie zastanawiam się nad tymi dwoma olejami, po pierwsze można kupić je od dystrybutorów, po drugie wydaja mi się one dość przyzwoite, myślałem jeszcze nad Mobilem 1 ESP 5w30 ale już nie spełnia aprobat BMM LL04.
Dzięki za porady.