lukasrs
Użytkownik
- Samochód
- Mondeo MK4 2.0 TDCi
- Marka samochodu
- Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi
- Budżet/ile litrów
- 250
- Styl jazdy
- Normalne użytkowanie
- Silnik
- 2.0 tdci
- Data produkcji
- 2008
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Pobór oleju na 1000 km
- 0
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 5w30
- Jaki olej masz obecnie
- 5w40 C3
Witajcie,wiem że jest z tym silnikiem kilka tematów ale mam kilka wątpliwości i pytań.
Na wstępie przyznam się że uwierzyłem analizatorowi z allli(mały czerwony)...przez co to zmieniłem kilka zapewne dobrych olejów...które po ok 1000-2000 km analizator kwalifikował do wymiany a nie były to tanie oleje(Millers,Penrite, Motul) zawsze plukanka...jestem przewrażliwiony na tym punkcie(za dużo się naczytałem o podróbkach)i niestety tak wyszło.po spędzeniu na tym forum kilku ładnych godzin wiem że byłem w błędzie .ok teraz co oczekuje..teraz mam zalany 5w40 all climate c3.na wcześniejszym motul Eco nergy 5w30 silnik, kiedy był bardzo rozgrzany jakby głośniej pracował na wolnych obrotach.. chcę zalać olej który w 100% będzie odpowiedni i będę spał spokojnie nie martwiąc się no i jaki dodatek będzie odpowiedni.wczesniej miałem l&m mos2.
W silniku nie ma DPF i EGR.
Na wstępie przyznam się że uwierzyłem analizatorowi z allli(mały czerwony)...przez co to zmieniłem kilka zapewne dobrych olejów...które po ok 1000-2000 km analizator kwalifikował do wymiany a nie były to tanie oleje(Millers,Penrite, Motul) zawsze plukanka...jestem przewrażliwiony na tym punkcie(za dużo się naczytałem o podróbkach)i niestety tak wyszło.po spędzeniu na tym forum kilku ładnych godzin wiem że byłem w błędzie .ok teraz co oczekuje..teraz mam zalany 5w40 all climate c3.na wcześniejszym motul Eco nergy 5w30 silnik, kiedy był bardzo rozgrzany jakby głośniej pracował na wolnych obrotach.. chcę zalać olej który w 100% będzie odpowiedni i będę spał spokojnie nie martwiąc się no i jaki dodatek będzie odpowiedni.wczesniej miałem l&m mos2.
W silniku nie ma DPF i EGR.