Zbyszko
Użytkownik
- Samochód
- Mercedes Benz W251
Od dłuższego czasu borykałem się z problemem braku mocy. Szczególnie przy małej prędkości, jak chciałem "depnąć", auto potrafiło zrobić "kangura", traciło moc przy czym check się nie zapalał. Po ponownym odpaleniu silnika, problemu zazwyczaj już nie było.
Postanowiłem sprawdzić nastawnik turbo. Niby wszystko wyglądało na ok, ale jeden "drucik" jakby był luźny. Oddałem nastawnik do elektronika. Na drugi dzień info, trzy druciki nie łączyły.
Dziś zmontowałem wszystko, efektu kangura nie ma. Nie wiem czy mi się wydaje, ale praca skrzyni biegów jakby się poprawiła (możliwe to?).
Z mojej strony to tylko informacja dla tych, którzy borykają się z podobnym problemem. Może ten post coś pomoże, nakieruje. Zanim ktoś poleci "wyrywać" turbo do regeneracji, można sprawdzić ten element.
Mercedes Benz OM642.
Pozdrawiam
Postanowiłem sprawdzić nastawnik turbo. Niby wszystko wyglądało na ok, ale jeden "drucik" jakby był luźny. Oddałem nastawnik do elektronika. Na drugi dzień info, trzy druciki nie łączyły.
Dziś zmontowałem wszystko, efektu kangura nie ma. Nie wiem czy mi się wydaje, ale praca skrzyni biegów jakby się poprawiła (możliwe to?).
Z mojej strony to tylko informacja dla tych, którzy borykają się z podobnym problemem. Może ten post coś pomoże, nakieruje. Zanim ktoś poleci "wyrywać" turbo do regeneracji, można sprawdzić ten element.
Mercedes Benz OM642.
Pozdrawiam
Last edited: