Kaban
Użytkownik
- Lokalizacja
- WPR
- Samochód
- F4R, ES9J4S, B5254, 1600 ohc, T1GA, M274
1. Chłodnica oleju
2. Kumplowi ostatnio poleciłem Gulfa Racing 5W50
3. Osobiście do Clio F4R (a to cieplejszy silnik niż Twoje k20) wlewam Eurola Super Lite 5W50 + AR9200 ale co drugi-trzeci timeattack to wymieniam.
Dawno temu tu pisałem o swoim ex Saabie które mają problemy z ciśnieniem oleju. Lałem tam AR9200 na potęgę z topowymi olejami zmieniając to co 7-8tys km. Skończyło się tak, że miałem problemy z osiągnięciem 80st na oleju, mimo, że termostat był ~105st. (I to nie była wina termostatu bo go wymieniałem dwa razy podejrzewając jego wykończenie)
Oprócz tego mam 'rozrzedzony' płyn chłodniczy wodą na coś w okolicy -10st C oraz dodatek Amsoila Dominator Coolant Boost.
2. Kumplowi ostatnio poleciłem Gulfa Racing 5W50
3. Osobiście do Clio F4R (a to cieplejszy silnik niż Twoje k20) wlewam Eurola Super Lite 5W50 + AR9200 ale co drugi-trzeci timeattack to wymieniam.
Dawno temu tu pisałem o swoim ex Saabie które mają problemy z ciśnieniem oleju. Lałem tam AR9200 na potęgę z topowymi olejami zmieniając to co 7-8tys km. Skończyło się tak, że miałem problemy z osiągnięciem 80st na oleju, mimo, że termostat był ~105st. (I to nie była wina termostatu bo go wymieniałem dwa razy podejrzewając jego wykończenie)
Oprócz tego mam 'rozrzedzony' płyn chłodniczy wodą na coś w okolicy -10st C oraz dodatek Amsoila Dominator Coolant Boost.