• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Olej a pora roku

Nie, nie ma takiej obawy jeżeli silnik jest do takiej lepkości przystosowany.
 
Może grozić zerwaniem filmu olejowego czy absolutnie nie ma takiej obawy że zabraknie lepkości w pewnej chwili?
Jeśli silnik został zaprojektowany pod taką lepkość to ma tak jeździć od fabryki po złom i nie ważne, jakie trasy i drogi i z jakimi prędkościami.
 
Ok rozumiem, ale przecież właściwości takiego pracującego oleju mogą chyba się zmieniać zwłaszcza w ciężkich warunkach eksploatacji. Dumam tak sobie...
Post automatically merged:

Dobra, nie szukam już dziury w całym.
 
przecież właściwości takiego pracującego oleju mogą chyba się zmieniać zwłaszcza w ciężkich warunkach eksploatacji.
Wiesz, byłoby to troszkę nierozsądne ze strony konstruktorów, nie przewidzieć tak podstawowych zagadnień, nie sądzisz...? Druga sprawa, że oleje i silniki bronią się same i nie widać większych problemów.
 
@Thorsten często można spotkać zalecenie producentów, aby w trudnych warunkach eksploatacyjnych skrócić interwały, najlepiej trzymać się 200-250 mth.
 
I pewnie jakimś "conventional" czyli troche lepszym niż minerlany 😉

Ciekawe ile wytrzyma moja😊
 
Mylisz ze ktos zrobil milion mil jezdzac w okół komina? Bo ja dla mnie to to auto jeżdziło zarobkowo z jak największym nastawieniem na oszczędność paliwa po amerykańskich autostradach gdzie własnie obowiązuje taki limit.
 
@xpl1337

teoretycznie auto jeździło 314km dziennie. Niezły komin :)
 
Back
Top