• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Oleje Comma

Cieszę się, że pojawił się przedstawiciel kolejnej marki. Zawsze coś ciekawego można się dowiedzieć.
 
@Comma Polska - co macie w lepkości 0/5W30 w klasie A3/B4?
Comma 5W-30 LongLife
1678208908600.png


Comma 5W-30 X-FLOW TYPE LL
1678208959410.png



Dodatkowo z zerówek
Comma 0W-40 Eco-MB
1678209085412.png


Pozdrawiam,
 
@Comma Polska Właśnie przeglądam w wyszukiwarce olej do mojego Peugeot-a 508 2.0 diesel i wyszukiwarka proponuje 2 opcje:
- X-Flow Type P 5W-30 - opisany w wyszukiwarce jako "W pełni syntetyczny olej 5W-30 typu Low SAPS"
- Pro-Tech 5W-30 - jako: "W pełni syntetyczny, wysokowydajny olej typu Mid SAPS"

W momencie gdy wejdziemy w dokumentację techniczną, oba oleje mają identyczne parametry a dodatkowo przy X-Flow jest informacja: "Fully synthetic 5W-30 mid SAPS oil"

Nie to żebym był przeciw, ale gdzie jest błąd?
 
Jeśli będziecie mieć olej w specyfikacji A7/B7 dajcie znać ;)
Miłośnicy azjatów i fordów z pewnością na to czekają ;)
 
@Comma Polska Właśnie przeglądam w wyszukiwarce olej do mojego Peugeot-a 508 2.0 diesel i wyszukiwarka proponuje 2 opcje:
- X-Flow Type P 5W-30 - opisany w wyszukiwarce jako "W pełni syntetyczny olej 5W-30 typu Low SAPS"
- Pro-Tech 5W-30 - jako: "W pełni syntetyczny, wysokowydajny olej typu Mid SAPS"

W momencie gdy wejdziemy w dokumentację techniczną, oba oleje mają identyczne parametry a dodatkowo przy X-Flow jest informacja: "Fully synthetic 5W-30 mid SAPS oil"

Nie to żebym był przeciw, ale gdzie jest błąd?
Dzień dobry,
Dziękuje za to, prześlę temat do naszego działu technicznego w UK i spytam o szczegóły.
Jeśli będziecie mieć olej w specyfikacji A7/B7 dajcie znać ;)
Miłośnicy azjatów i fordów z pewnością na to czekają ;)
Cenna wskazówka, będziemy informować o pojawiających się nowościach.
podeślę dowolny olej Comma. Tylko mam pytanie o zakres analizy bo sama cząsteczkowa to nam wiele nie powie.
Czekamy na Wasze sugestie i możemy uruchomić proces.
 
Dzień dobry,
Podbijamy temat w sprawie analizy. Jeżeli chcecie możemy ruszyć z tematem w kwietniu.
 
Nie znam oferty więc rzucę normami. Wg mnie warto by wysłać jakiś olej z normą API SP (SP+RC?), ACEA C5 (niska lepkość) i może jakieś VW 504/507? Pytanie co, jak i ile może @Comma Polska sfinansować?

ACEA C2 (Pro-Tech 5W-30 który mi się bełta w silniku) już wysłałem na ICP+FTIR więc raczej nie ma sensu wysyłać go ponownie tylko dla SSI.
 
Dzień dobry,
API SP - Comma Eco-FO 0W20 aprobata STJLR.03.5006
ACEA C5 - Comma Eco-M 0W20 aprobata STJLR.51.5122
C3 VW 504 00 507 00 - Comma 5W30 Prolife aprobata 04 00 507 00

Możemy w przeanalizować wszystkie, po kolei jak wolicie.
 
ja jestem za

API SP - Comma Eco-FO 0W20 aprobata STJLR.03.5006

on jest ponadto C6 i jestem ciekawy tego oleju
 
Ja jestem za przetestowaniem najnowocześniejszego oleju z portfolio Commy czy będzie to jak pewnie wyżej wspomniał kolega 0W20 z ACEA C6 :)
 
Back
Top