• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Orlen i Lotos zrzeszeni w Atiel wśród najlepszych na świecie.

"Europejskie Zgrupowanie Interesów Gospodarczych" - fajnie, że nasi tam siedzą, ale to raczej ze względu na zasięg ekonomiczny firm niż nadzwyczajne właściwości ich olejów. Inaczej PMO by tam już dawno siedziało ;)

Inna sprawa, że faktycznie jak pokazały analizy Orlen i Lotos robią dobre oleje więc miejsce tam się im należy jak Bonifacemu szpyrka ;)

Swoją drogą jest tam też strasznie tutaj goniony Petronas (producent Seleni) :D
 
Bycie w tym gronie jest dobrowolne,ale też zobowiązuje do pilnowania jakości produktu,i to co jest deklarowane przez firmę na opakowaniu czy w opisach ma być w butelce oleju w środku.
 
Myślicie że ma to wpływ na wizerunek i sprzedaż marki?
 
Ja myślę,że tak.
 
Jakbyś był statystycznym klientem to może by to miało znaczenie :D Ale wtedy byś tu nie siedział.

Skoro ludzie łapią się na lekarzy i dentystów w reklamach to dodatkowy znaczek jakiegoś instytutu na butelce może tylko pomóc.
 
Zapewne ma.
Kwestią jest w jaki rynek, w jakiego klienta wycelowany jest przekaz.
W jakim sektorze swoich produktów planują zaobserwować wzrosty obrotów.

1570626046766.png
 
Sam fakt bycia wymienianym między świetnymi markami olejowymi ,jest już dla firmy dużym plusem a przeciętny Kowalski ma dodatkową satysfakcję własnie z takiego znaczka o którym napisał jersey.
 
Jakim sposobem "przeciętny Kowalski", jak zostało wspomniane, ma załapać się na tę satysfakcję :D ?
Na produktach ORLEN nie umieszcza żadnych znaczków.
Na opisach produktów na stronie producenta również nie ma o tym mowy.
ORLEN w tym stowarzyszeniu nie jest od wczoraj.
Wg mnie, ta informacja jest skierowana do innego odbiorcy.
 
Kowalski łapie się na wszystko co się reklamuje, na Kubice też, wystarczy poczytać jak zwróciła się im inwestycja w F1 - i chcą dalej to robić, więc widzą sens biznesowy.

https://www.pb.pl/sport-w-sluzbie-rozpoznawalnosci-orlenu-972321
- gdzieś od 7:30 min.
 
Wyrzucanie pieniędzy w błoto. Jak to przy państwowej firmie. Dlatego paliwo jest po 5 złotych/litr a nie po 2 zł jak w USA
 
Wyrzucanie pieniędzy w błoto. Jak to przy państwowej firmie. Dlatego paliwo jest po 5 złotych/litr a nie po 2 zł jak w USA
Serio myślisz, że to właśnie dlatego paliwo w USA jest po 2 zł ponieważ tam nikt nie prowadzi inwestycji w marketing? (Co zresztą nie jest prawdą).
 
Wyrzucanie pieniędzy w błoto. Jak to przy państwowej firmie. Dlatego paliwo jest po 5 złotych/litr a nie po 2 zł jak w USA

Nie spodziewałem się takiej odpowiedzi na tym forum. Inwestycja z definicji oznacza, zwrot i zysk. Po to się w coś inwestuje, żeby czerpać z tego korzyści. Sztab mądrych ludzi nad tym czuwa.
 
W przypadku Atiel jest to grono zrzeszonych dużych graczy w sektorze olejowym i bycie w tym gronie na pewno ujmy nie przynosi,tak samo jak pokazanie logo w formule 1 ,wystarczy jeden sezon i już to zostaje w historii firmy.
 
Serio myślisz, że to właśnie dlatego paliwo w USA jest po 2 zł ponieważ tam nikt nie prowadzi inwestycji w marketing? (Co zresztą nie jest prawdą).
Nie wiem czy zauważył kolega, że w USA nie ma państwowych koncernów paliwowych. Te, które działają muszą liczyć się z konkurencją i dbają o koszty, także na marketing. Całkowicie odwrotnie jest przy firmach państwowych takich, jak np nasz Orlen. Ale oczywiście ta zasada jest uniwersalna, nie dotyczy tylko polskich państwowych przedsiębiorstw. Poza tym nikt nie wie czy faktycznie sponsoring Kubicy przyniósł jakiekolwiek wymierne korzyści. Bądźmy obiektywni.
 
Dziękuję kolego cytrynowiec za ten link. Z każdego litra paliwa w PL państwo bierze haracz 50%. :eek: Ciekawe byłoby porównanie co się składa na cenę paliwa w USA...
PS. Ehh znowu się rozmarzyłem, że w PL mogłoby być tak tanio, jak tam. Moje dziecko tam mieszka i zawsze się dziwi, jak tankuje w PL dlaczego u nas jest tak drogo...
 
Back
Top