Liqui Moly polecam, następnie kilkukrotnie zalać i zagrzać układ samą wodą destylowaną, bo w 2 autach w których jej użyłem za każdym płukaniem spływały zanieczyszczenia z układu. Później jak już w miarę czysta będzie zlatywać to już zalej płyn, odpowietrz i ciesz się z zadbanej chłodnicy / termostatu.
Próbowałem różnych środków w nie jednym aucie i w żadnym niczego to nie zrobiło.
Dopiero jak wywaliłem starą chłodnicę i założyłem nową miałem czysty płyn.
W porządku, dziękuję w takim razie za pomoc, spróbuję cały układ przepłukać woda destylowaną i jeśli będzie czyste, to zaleje po prostu płynem a jak będzie dużo syfu, to użyje płukanki.
Już kiedyś chyba opisywałem procedurę płukania jaka używam.
1. Zlewamy stary płyn
2. Wkładamy wąż ogrodowy w zbiorniczek wyrównawczy lub w chłodnice i pod ciśnieniem płuczemy układ kranówka ( przelewamy tak z 30l wody )
3. Wlewamy wode destylowana wraz z płukanka odpalamy silnik zostawiamy na jakiś czas i zlewamy wodę.
4. Zalewamy układ woda destylowana i odpalamy auto tak aby termostat się otworzył, gasimy i wylewamy wodę. Jak woda czysta to zalewamy płyn i litr koncentratu i gotowe, jak zleciał syf to ponownie powtarzamy punkt 4
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.