Uri0550
Użytkownik
- Lokalizacja
- Gōrny Ślōnsk
- Samochód
- Wygodny :)
- Marka samochodu
- Peugeota 508
- Budżet/ile litrów
- 200-250 za 6 litrów
- Styl jazdy
- Silnik
- 2.0 BlueHDI 150KM
- Data produkcji
- 2015
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Tak
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- TOTAL QUARTZ INEO FIRST 0w30 - B71 2312
- Jaki olej masz obecnie
- TOTAL QUARTZ INEO FIRST 0w30
Cześć,
Zbliża mi się wymiana oleju i zastanawiam się czy warto zalać coś co jest bardziej skierowane na ochronę silnika.
Zalecanym olejem jest Total Ineo First 0w30 (i taki jest zalany).
Zastanawiam się czy jest coś lepszego co można by było zastosować co by może chociaż trochę ochroniło silnik a nie było skierowane wyłącznie na ekonomię i RZEKOMO niższy pobór paliwa.
Auto użytkowane głównie na autostradzie - 40km do pracy w jedną stronę. I niejednokrotnie prędkości wyższe niż 140.
Jest coś godnego uwagi czy zostać przy totalu?
Pozdrawiam
Zbliża mi się wymiana oleju i zastanawiam się czy warto zalać coś co jest bardziej skierowane na ochronę silnika.
Zalecanym olejem jest Total Ineo First 0w30 (i taki jest zalany).
Zastanawiam się czy jest coś lepszego co można by było zastosować co by może chociaż trochę ochroniło silnik a nie było skierowane wyłącznie na ekonomię i RZEKOMO niższy pobór paliwa.
Auto użytkowane głównie na autostradzie - 40km do pracy w jedną stronę. I niejednokrotnie prędkości wyższe niż 140.
Jest coś godnego uwagi czy zostać przy totalu?
Pozdrawiam