Millers&YaccoWawa
Użytkownik
- Samochód
- -
Cześć,
kolejny olej z gamy LUBE, stworzony z myślą o niemieckich konstrukcjach - YACCO LUBE DE 0W30 zaaprobowany przez Mercedesa (MB-Approval 229.51) i BMW (BMW Longlife-04 ).
Poniżej link do oleju i opis:
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.
LUBE DE 0w30 został oficjalnie zaaprobowany przez BMW (norma BMW Longlife 0w30) oraz Mercedes – Benz ( MB Approval 229.51).
LUBE DE 0w30 jest także rekomendowany do użytku w starszych silnikach BMW, które wymagają stosowania oleju BMW Longlife 01 oraz 98 (Diesel oraz benzyna) a także Mercedes – Benz 229.5 oraz 229.3 (wyłącznie Diesel).
Do użytku także w innych silnikach wymagających oleju 0w30 ACEA C3, w tym m.in.: Subaru, Suzuki, Mitsubishi, Mazda, Honda
Aprobaty:
BMW Longlife-04
(przewyższa BMW Longlife-01)
MB-Approval 229.51
(przewyższa MB 229.31)
Normy:
ACEA C3
YACCO LUBE DE 0W30 dostępny jest w opakowaniach 1L i 2L
View attachment 2015
Zainteresowanych zapraszam
Marek Włodarski
Vlodarsky Racing
Dystrybutor YACCO Warszawa
+48 600 708 828
www.yacco-warszawa.pl
www.yacco.pl
kolejny olej z gamy LUBE, stworzony z myślą o niemieckich konstrukcjach - YACCO LUBE DE 0W30 zaaprobowany przez Mercedesa (MB-Approval 229.51) i BMW (BMW Longlife-04 ).
Poniżej link do oleju i opis:
YACCO LUBE DE 0W30 - Yacco
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel, oraz benzynowych, spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.Został oficjalnie zaaprobowany przez BMW oraz Mercedes – Benz.Jest także rekomendowany do użytku w starszych silnikach BMW, które wymagają stosowania oleju BMW Longlife 01 oraz 98...
yacco.pl
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.
LUBE DE 0w30 został oficjalnie zaaprobowany przez BMW (norma BMW Longlife 0w30) oraz Mercedes – Benz ( MB Approval 229.51).
LUBE DE 0w30 jest także rekomendowany do użytku w starszych silnikach BMW, które wymagają stosowania oleju BMW Longlife 01 oraz 98 (Diesel oraz benzyna) a także Mercedes – Benz 229.5 oraz 229.3 (wyłącznie Diesel).
Do użytku także w innych silnikach wymagających oleju 0w30 ACEA C3, w tym m.in.: Subaru, Suzuki, Mitsubishi, Mazda, Honda
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 841 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 63,3 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 11,5 |
Indeks lepkości | 178 | |
Temperatura zapłonu ° C | 228 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 45 | |
Lepkość dynamiczna w - 35° C | mPa.s | 6000 |
H.T.H.S. | mPa.s | 3,56 |
Poziom SAPS | %masy | 0,76 |
T.B.N. | mgKOH/g | 7,4 |
- Syntetyczna formulacja zapewnia niesamowitą odporność na utlenianie
- Zwiększa osiągi oraz wydłuża żywotność silnika
- Lepkość 0w oznacza szybszą cyrkulację oleju w niskich temperaturach
- Natychmiastowe i optymalne smarowanie od momentu uruchomienia silnika
- Wysoka lepkość HTHS: znakomita odporność na ścinanie w wysokich temperaturach
- Wzmocniona ochrona silnika nawet w ekstremalnych warunkach
- Formulacja „Mid SAPS” zawiera niższe poziomy popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki – dłuższa żywotność filtrów DPF oraz katalizatorów
Aprobaty:
BMW Longlife-04
(przewyższa BMW Longlife-01)
MB-Approval 229.51
(przewyższa MB 229.31)
Normy:
ACEA C3
YACCO LUBE DE 0W30 dostępny jest w opakowaniach 1L i 2L
View attachment 2015
Zainteresowanych zapraszam
Marek Włodarski
Vlodarsky Racing
Dystrybutor YACCO Warszawa
+48 600 708 828
www.yacco-warszawa.pl
www.yacco.pl
Last edited: