Millers&YaccoWawa
Użytkownik
- Samochód
- -
Cześć!
Rozszerzamy gamę LUBE o kolejny olej, tym razem będzie to YACCO LUBE W 0W30 z aprobatą na normę VW 504.00/507.00. Oczywiście jest to olej C3 i stanowić on będzie alternatywę o lepkości 0W30 do popularnego YACCO LUBE DE 5W30 z aprobatą na tą samą normę.
Poniżej link do produktu i opis:
YACCO LUBE W 0W30 to 100% syntetyczny olej typu „Mid SAPS” do silników Diesla (z lub bez filtra DPF) i benzynowych (z turbosprężarką lub bez), przeznaczony do nowych pojazdów (od Euro 4). Szczególnie zalecany do pojazdów Grupy Volkswagen wyprodukowanych po 2000 r. (poza silnikami R5 / V10 - tam zalecany jest olej YACCO VX Premium 2000 0W30).
YACCO LUBE W 0W30 kompatybilny jest również z wieloma innymi silnikami OEM, które wymagają oleju SAE 0W30 ACEA C3 (Subaru, Suzuki, Mitsubishi, Mazda, Honda ...).
Właściwości i zalety:
Aprobaty:
VW 504.00/507.00
Porsche C30
Norma:
ACEA C3
Zainteresowanych zapraszam
Marek Włodarski
Vlodarsky Racing
Dystrybutor YACCO Warszawa
+48 600 708 828
www.yacco-warszawa.pl
www.yacco.pl
Rozszerzamy gamę LUBE o kolejny olej, tym razem będzie to YACCO LUBE W 0W30 z aprobatą na normę VW 504.00/507.00. Oczywiście jest to olej C3 i stanowić on będzie alternatywę o lepkości 0W30 do popularnego YACCO LUBE DE 5W30 z aprobatą na tą samą normę.
Poniżej link do produktu i opis:
YACCO LUBE W 0W30 - Yacco
YACCO LUBE W 0W30 to 100% syntetyczny olej typu „Mid SAPS” do silników Diesla (z lub bez filtra DPF) i benzynowych (z turbosprężarką lub bez), przeznaczony do nowych pojazdów (od Euro 4). Szczególnie zalecany do pojazdów Grupy Volkswagen wyprodukowanych po 2000 r. (poza silnikami R5 / V10).
yacco.pl
YACCO LUBE W 0W30 to 100% syntetyczny olej typu „Mid SAPS” do silników Diesla (z lub bez filtra DPF) i benzynowych (z turbosprężarką lub bez), przeznaczony do nowych pojazdów (od Euro 4). Szczególnie zalecany do pojazdów Grupy Volkswagen wyprodukowanych po 2000 r. (poza silnikami R5 / V10 - tam zalecany jest olej YACCO VX Premium 2000 0W30).
YACCO LUBE W 0W30 kompatybilny jest również z wieloma innymi silnikami OEM, które wymagają oleju SAE 0W30 ACEA C3 (Subaru, Suzuki, Mitsubishi, Mazda, Honda ...).
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 840 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 63 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 12,2 |
Indeks lepkości | 185 | |
Temperatura zapłonu ° C | 202 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 51 | |
Lepkość dynamiczna w - 35° C | mPa.s | 5800 |
H.T.H.S. | mPa.s | 3,5 |
Poziom SAPS | %masy | 0,7 |
T.B.N. | mgKOH/g | 8 |
Właściwości i zalety:
- W 100% syntetyczna formuła, zapewnia wyjątkową odporność na utlenianie, co oznacza dłuższą żywotność silnika i jego optymalną wydajność.
- Wysoka lepkość HTHS zapewniająca doskonałą odporność na ścinanie w bardzo wysokich temperaturach: zwiększa ochronę silnika, nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych.
- VW 504.00 / VW 507.00 normy pozwalają na bezpieczne, wydłużone okresy między wymianami oleju w silnikach wysokoprężnych i benzynowych (zgodnie z zaleceniami producenta OEM).
- Niski poziom popiołów siarczanowych, fosforu i siarki wydłużają żywotność filtrów cząstek stałych i katalizatorów.
- Lepkość SAE 0W poprawia przepływ oleju w niskich temperaturach: zapewnia natychmiastowe i optymalne smarowanie podczas rozruchu, nawet w skrajnie niskich temperaturach.
Aprobaty:
VW 504.00/507.00
Porsche C30
Norma:
ACEA C3
Zainteresowanych zapraszam
Marek Włodarski
Vlodarsky Racing
Dystrybutor YACCO Warszawa
+48 600 708 828
www.yacco-warszawa.pl
www.yacco.pl
Last edited: