• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Prolong Engine Treatment

Bosss

Użytkownik
Samochód
BMW 335d
Stosował ktoś, jest jakaś analiza tego dodatku do oleju?
Opis ze strony producenta:


Treatment
#

Dostępne pojemności: 8 oz, 12 oz, 32 oz, 1 galon, 5 galonów.
„Engine Treatment” to flagowy produkt Firmy „GoldenWest” z U.S.A. dystrybutora produktów „Prolong”. Stosowanie go umożliwia uzyskanie WIECZYSTEJ GWARANCJI NA SILNIK*. Jedyny i niedościgniony produkt, który zabezpiecza skutecznie silniki przed przedwczesnym zużyciem, przywraca starym i wyeksploatowanym silnikom ich drugą młodość. Jego wyjątkowe działanie oparte jest na opatentowanej formule AFMT™ (Anti-Friction Metal Treatment), co możemy rozumieć jako „ochronę metalu w wyniku chemiczno-molekularnej obróbki”. Receptura i skład chemiczny preparatu są opatentowane, a niektóre dodatki zawarte w preparacie objęte są tajemnicą. Produkt skuteczny w działaniu we wszystkich silnikach – zasilanych benzyną, olejem napędowym i LPG. Można go zastosować w silnikach nowych, starych i mocno wyeksploatowanych. Preparat możemy zastosować w dowolnym momencie wlewając go do układu olejowego silnika. Najlepiej i najefektywniej jednak preparat zastosować w czasie wymiany oleju na nowy. Preparat po wlaniu do skrzyni korbowej i uruchomieniu silnika jest rozprowadzany po wszystkich metalowych częściach silnika. Działanie preparatu oparte jest na zasadzie przyciągania i łączenia się z powierzchniami metalowymi z którymi ma styczność. W efekcie związki chemiczne zawarte w preparacie „Prolong” posiadające ładunek dodatni, zaczynają przylegać i reagować z powierzchniami metalowymi silnika, które mają ładunek ujemny. W wyniku procesu łączenia na powierzchniach metalowych silnika powstają chemiczno molekularne wiązania, które powodują, że nasz preparat zawsze przylega do wszystkich metalowych części silnika. Ciągłe przyleganie oleju wraz z zawartym w nim preparatem „Prolong” do powierzchni metalowych silnika, zapewnia nam jego ochronę przed zużyciem. Zostaje praktycznie całkowicie wyeliminowany „suchy start” silnika – proces, który w największym stopniu niszczy silnik. Największe zniszczenia silnika następują podczas jego uruchamiania i w czasie jego pierwszych kilkunastu czy nawet kilkudziesięciu sekund pracy. W przypadku kiedy silnik chroniony jest tylko przez sam olej, to przez jakiś czas od uruchomienia pracuje on na sucho bez smarowania. Mija kilka chwil od uruchomienia silnika zanim olej z miski olejowej uzyska odpowiednie ciśnienie i dotrze do wszystkich części naszego silnika. Dochodzi wtedy do największego zużycia powierzchni trących w silnikach. Dzięki preparatowi „Prolong” silnik przy uruchamianiu już od samego początku jest chroniony. Ponadto dzięki „Prolong” zostaje ekstremalnie obniżone tarcie i temperatura pracy silnika – są to dwaj najwięksi wrogowie silnika. Ułatwia rozruch silnika w bardzo niskich i wysokich temperaturach oraz po długim postoju. Preparat wygładza i uzupełnia mikro uszkodzenia na powierzchniach metalowych trących o siebie elementów. Przywraca i wyrównuje kompresję w cylindrach. Wycisza pracę silnika. Chroni silnik w sytuacji krytycznej - przy nagłej utracie oleju lub płynu chłodzącego. Zastosowanie preparatu „Prolong” przekłada się na zmniejszenie zużycia paliwa i zwiększenie żywotności silnika. Zaleca się stosowanie preparatu „Prolong” przy każdej wymianie oleju na nowy. Nasz produkt nie zawiera żadnych cząstek stałych, takich jak: teflon PTFE, żywic, "molys", cynku, miedzi i grafitu.
 
Przeczytaj cały artykuł pt ''cuda czy kłamstwa''? Wnioski wyciągnij sam
.(Bishopsa nigdy nie wlewałem i nie mam zamiaru,natomiast sam artykuł ciekawy)
 
Last edited:
Pytam o ten dodatek ponieważ przypadkiem trafiłem na niego w sieci i chciałem się dowiedzieć czy ktoś go stosował i czy jest jakaś jego analiza, a nie czy jest dobry i czy mogę go zalać, nie potrzebuje. Artykuł który podrzuciłeś wiele mówi chodź można go potraktować też z przymróżeniem oka.

Czytam to forum i sam pisałeś że zalałeś dodatek Xado do skrzyni i była znaczna poprawa w jej działaniu wiec może nie dokonać trzeba skreślać dodali do olejów?
 
Pytam o ten dodatek ponieważ przypadkiem trafiłem na niego w sieci i chciałem się dowiedzieć czy ktoś go stosował i czy jest jakaś jego analiza, a nie czy jest dobry i czy mogę go zalać, nie potrzebuje. Artykuł który podrzuciłeś wiele mówi chodź można go potraktować też z przymróżeniem oka.

Czytam to forum i sam pisałeś że zalałeś dodatek Xado do skrzyni i była znaczna poprawa w jej działaniu wiec może nie dokonać trzeba skreślać dodali do olejów?
Ja nie skreślam dodatków do oleju,część z nich stosowałem i stosuje,ale wg mnie ''nie wszystko złoto co się świeci'
 
Back
Top