Zakup bezpośrednio na ich stronce - oferta nadal wisi, a i tak nikomu tej oferty nie sprzedadzą. Jedyne co mi przychodzi to to, że dzwonią, żeby zaproponować w to miejsce inny olej i biznesik się kręci
Komunikacja nie jest mocną stroną tego sklepu. Wczoraj po południu wysłałem maila z zapytaniem czy kupiłem faktycznie Xprime czy nie Ultra X. Zero odzewu
Kupowałem tam kiedyś stacjonarnie to zawsze były jakieś problemy. A to nie było asortymentu jaki zamówiłem, a to trzeba czekać przy kasie, bo panowie sobie gadają i nie chcą skończyć. Wolę dorobić konkurencję i być obsłużony jak należy, niż się łasic na kilka złotych i być traktowany jak ostatni sort.
Koniecznie. Ja też do dziś nie wiem Co tak na prawdę zamówiłem ani kiedy ewentualnie dostanę. O ile 'kiedy' rozumiem bo towar miał status 'na zamowienie' to jednak ryzyko dostanie UltraX jest dość duże.
Ja natomiast nigdy nie miałem z nimi problemu. Często było taniej niż na aukcjach. Mogłem osobiście odebrać. Dawno u nich już nic nie brałem. Mogło się coś zepsuć. Nie mówię, że nie
@Analyser, zrób (jak możesz) wzorem @Czarne Paliwo grupę rabatową pod tytułem "Oilclub.pl" ze zniżką ~5%, żeby przesyłka darmowa wyszła.
Wszelkiego rodzaju "gwiazdy branżowe" same się zdyscyplinują.
A jak nie, to żegnam ...
@tomek evo, wprowadź do oferty Eneosa, a nie tylko do znudzenia eurol albo specol.
Lub na odwrót
Widzę, że zmienili cenę na 222 zł. Tam raczej od samego początku była pomyłka cenowa z X-Prime. Produkt wstawiony ze złą ceną i tu raczej żadnych promocji nie było. Teraz walą głupa i wysyłają Ultra, żeby im finasowo w księgowości się zgadzało.
nie będę sie rozpisywać i komentować druciarstwa i kłamstw typu ze ENEOS zmienil nazwe z Ultra na Prime. Zawsze to były dwa różne produkty. Jak ktoś chce magiczny kod to pisać do mnie na priv.
Skoro są oficjalnym dystrybutorem Eneos'a to wysłałbym tego maila do centrali Eneos, może wtedy to się odbije echem, bo celowe wprowadzanie w błąd klientów to oszustwo
To cię nieźle w bambuko robią. Widać że na kontakcie z klientem robi zaprawiony w bojach element.
https://eneoseurope.com/product_categories/passenger-car-oils/ -> podeślij im i zapytaj który prime i ultra się z czym zamienił skoro nawet po MSDS widać że to różne produkty. Możesz ich dla picu podkablować u Eneosa EU z zapytaniem o co biega i dlaczego sprzedają w różnych opakowaniach ten sam olej bo dostałeś takie info od sprzedawcy
Do mnie dzwonili wczoraj że nie są wstanie ściągnąć tego oleju z hurtowni a on też zmienił nazwę ale z Eneos Sustina na Xprime xD.
Grzecznie poprosiłem o zwrot środków
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.