• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Revline testy na AGH i Politechnice Krakowskiej

Speedmaniac41

Użytkownik
Samochód
Alfa Romeo Giulietta QV 1.75TBi TCT

Powyższy link prowadzi do wyników testów olejów Revline o lepkościach 5W30 i 10W40 zestawionymi z olejami Shell, Castrol i Total o tych samych lepkościach. Czystych wyników badań niestety nie znalazłem, ale z braku czasu nie szukałem zbyt intensywne.
 
Można spróbować przeanalizować te oleje, najchętniej w szerszym niż do tej pory zakresie.
 
Moim zdaniem marketingowy bełkot a różnice mogą być na poziomie błędu pomiarowego. Dlaczego nie opublikowali twardych dowodów?
 
Revline 15w40 leje do starej 23-letniej mazdy 323, jakby nie mechanik to bym nawet nie wiedział że istnieje taki polski producent,jego główny atut to cena, sam jestem ciekaw co sobą prezentuje ten producent olejów.
 
Rew Line to oleje zrafinerii z Jasła
A właścicielem jasola jest Lotos
 
Flukar jest właścicielem z tego co wiem.
Mają też zakład w Kędzierzynie-Koźlu.
 
Last edited by a moderator:
Na czym to zdanie opierasz?
Na "misiach", czyli "mi się xxx..."?
To przeczytaj sobie ten materiał i wnioski wyciągnij sam. Wypowiadają się tam osoby odpowiedzialne za marketing. Nie ma podanych żadnych wartości liczbowych do porównania. Osiągneli wyższą moc i moment a o ile? Może o 0.5 KM?
Zgadzam się natomiast z tym że warto przebadać te oleje ze względu na producenta i może sprawdzenie czy wyciągneli wnioski i poprawili jakość swoich produktów od ostatniego razu.
 
Czytałem i nie komentuję.
Czymś muszą się wyróżnić, a czym, skoro trzeba $$ na promocję?
Co do analizy, to ... 5w30 c3?
I jaki zakres analizy?
 
Moim zdaniem wyróżniliby się wĺaśnie podajac rzetelne dane i dowody na wyższość ich oleju nad konkurentami oczywiście jeżeli takie posiadają.
Proponuję analize obu bo akurat dla 5w30 nie podają fajerwerków za to 10w40 uważają że jest lepszy od konkurentów.
Uważam że analiza pierwiastkowa będzie wystarczającym zakresem.
 
Ktoś tu pisał na forum że oleje Revline są z recyklingu robione ale chętnie się dorzucę, może nie są aż takie złe. Sam się kiedyś zastanawiałem nad tym Ultra Forcem 5w40 powyżej.
 
Ja czytałem, że z recyclingu robione są Qualitium. A z resztą - myślę, że coraz więcej będzie tego typu olejów i może warto im się lepiej przyjrzeć (zawczasu).
 
Last edited:
Teraz chyba jest jakiś nakaz odgórny wykorzystywania recyklatow.
Kilka %, ale przecież "walczymy o emisję CO2"
Post automatically merged:

Revline Ultra Force 5w30 C3 504/507 razem z takim samym Tedexem
Uniwersalna norma, oleje 5W30 C3 i oba z aprobatą VAG widoczną w ErWin.
Popieram.
Kto jeszcze?
 
Ja też 🙂 Mam do nich 20km,znajomy tam pracował jako ochroniarz. Chętnie się dowiem co tam siedzi
 
Ja bym bardziej optował za zrobieniem testu 5W40 C3, lub nawet 5W40 A3/B4.

Argumenty za:
- Kto tutaj leje jeszcze 10W40 ?
- Baza olejowa pod 504/507 jest chyba z góry określona i wymaga ileś tam % PAO. Ciekawiej jest zobaczyć co stosują w "zwykłym" oleju.
- 5W40 C3 spełnia także normę MB 229.51 co czyni go "lepszym" od dużej ilości olejów z tej kategorii.
- Oba mogę zastosować u siebie w aucie 😂😂
 
- 5W40 C3 spełnia także normę MB 229.51 co czyni go "lepszym" od dużej ilości olejów z tej kategorii.
504/507 też ją spełnia
Ale oba nie mają aprobaty
Kto tutaj leje jeszcze 10W40 ?
ja
Oba mogę zastosować u siebie w aucie 😂😂
Trzeba iść do przodu, większość nowych aut wymaga coraz niższych lepkości i nisko popiołowych olejów.
- Baza olejowa pod 504/507 jest chyba z góry określona i wymaga ileś tam % PAO. Ciekawiej jest zobaczyć co stosują w "zwykłym" oleju.
To dlaczego OEM VAG nie ma wcale PAO?
 
Back
Top