- Marka samochodu
- Audi S3 8L
- Budżet/ile litrów
- 300/5L
- Styl jazdy
- Silnik
- 1.8T zakuty stroker
- Data produkcji
- 2000
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Pobór oleju na 1000 km
- Nieznany, silnik na dotarciu
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 5w40
- Jaki olej masz obecnie
- Motul 8100 X-Clean+ 5w40
Szukam oleju do S3 8L.
Silnik jest zakuty, kuta korba, kuty tłok, nowa głowica, turbo etc.
Rozwiert pod kute tłoki 82,5mm (seria 81mm), pasowanie 0,08mm.
Pasowanie luźne więc spodziewam się poboru.
Styl jazdy mocno mieszany, trasa raczej bez wielkiego ognia - jeżdżę na tempomacie. Po mieście czasami mu wklepię, na ćwiartki, track day etc też będzie jeździć i dostanie tam trochę ognia - docelowo wymiany co ~5k km.
Budżet nie ma większego znaczenia, szukam poprostu dobrej oliwy. Póki co zalalem to, co miałem na stanie bo i tak bardzo subtelnie go traktuje ale zbliża się pierwsza wymiana i niedługo później strojenie - chciałbym coś sensownego.
Planuję dołożyć chłodnice oleju bliżej zimy.
Silnik jest zakuty, kuta korba, kuty tłok, nowa głowica, turbo etc.
Rozwiert pod kute tłoki 82,5mm (seria 81mm), pasowanie 0,08mm.
Pasowanie luźne więc spodziewam się poboru.
Styl jazdy mocno mieszany, trasa raczej bez wielkiego ognia - jeżdżę na tempomacie. Po mieście czasami mu wklepię, na ćwiartki, track day etc też będzie jeździć i dostanie tam trochę ognia - docelowo wymiany co ~5k km.
Budżet nie ma większego znaczenia, szukam poprostu dobrej oliwy. Póki co zalalem to, co miałem na stanie bo i tak bardzo subtelnie go traktuje ale zbliża się pierwsza wymiana i niedługo później strojenie - chciałbym coś sensownego.
Planuję dołożyć chłodnice oleju bliżej zimy.