• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Shell Helix Professional

A dlaczego dyskwalifikuje? To ile stopni ma mieć olej?
 
Nie jest normalna, ale mnie również zastanawia, skąd tak duża różnica między w sumie podobnymi olejami.
 
Mnie zastanawiają tak wysokie temperatury u Ciebie. Przy 180km/h moje 0W30 (Eurol FS) osiąga max 105C. Pojemność ta sama, u mnie dodatkowo chip tuning. Co prawda mam teraz zalany AR9200v2 ale przy poprzednim Shellu solo temperatury były takie same.
 
140 to jakaś patologiczna temperatura i na pewno nie taka powinna być..
 
@Ryba84 gdzie umiejscowiony jest czujnik ?
Nie mam pojęcia. Auto to passat b8 2.0 tdi. Ori 150 km po chipie na ponad 190.

Tak czy inaczej przejście z 5w30 na 0w30 nie wyszło w moim przypadku na dobre.
Temperatura spada poniżej 120 stopni dopiero przy około 130/140 km. Total ładnie trzymał taką temperaturę. Przy shellu powyżej 160 następuje momentalny skok i trzeba zwyczajnie zwolnić.
 
Fajny ten chip, taki nie za bezpieczny dla silnika.
Nie wiem, jak w 2.0TDI, ale 2.0Dci 150, robią lekko na 190, a nawet więcej i nic się z tymi silnikami złego nie dzieje przez to.
 
Nie mam pojęcia. Auto to passat b8 2.0 tdi. Ori 150 km po chipie na ponad 190.
W VAGu zazwyczaj temperatura idzie z czujnika poziomu w misce.
Trochę dziwne te temperatury, aż ciężko uwierzyć, czy wszystko z tym wskazaniem jest sprawne, bo kilka osób już sygnalizowało, że na Shellu AV-L, bliźniaku ECT C2/C3 i oem VW 0w30 od Shella temperatury minimalnie spadły.
@feecle Ten Passat 2.0 tdi wychodził z mocą 150, 177, 184, 190 i 240 KM. Tunerzy najczęściej się nie bawią, tylko wrzucają gotowy soft z wersji mocniejszej, bo i po co od nowa koło wymyślać.
 
Last edited:
@Kaczorek79 wlasnie tak myslalem, ze w misce. Mimo wszystko wedlug mnie za wysokie temp. nawet na Total-u. Chyba, ze mamy na forum innego uzytkownika posiadajacego identyczny silnik i bedzie w stanie potwierdzic. Jak w misce taka temp. to na tlokach w okolicach pierscieni do ca. 300°C! Moze dochodzic. W jakies benzynie z turbosprezarka bylbym w stanie uwierzyc.
 
@poziom1989 Na grupach Golfa VII kilka razy widziałem wpisy, że GTD podchodzi pod 115-120 przy przelotach autostradowych. Mój co prawda benzyna tsi przy normalnej jeździe autostradą 110-115, kilka dni temu miałem max 121 po 70 km jazdy 180-210.
 
Back
Top