portos
Użytkownik
Trochę "odświeżę" wątek o kontroli DPF na bad. tech., bo przeczytałem ostatnio taki artykuł na jednym z portali:
Ciekawi mnie co by wyszlo w moim Euro 5, gdzie DPF jest i ma się teoretycznie dobrze (może nawet teraz mu lepiej jak przeszedlem na olej Shell Helix Ultra ECT C2C3 zamiast zalecanego A5B5, tak sugerują odczyty tempa zapełniania filtra ze skanera OBD)..???
Natomiast lepiej (przynajmniej dla mnie), żeby nie poszli jeszcze dalej i nie zaczęli weryfikować zgodności deklarowanej mocy auta z DR z rzeczywistością...
Na właścicieli diesli padł blady strach. Wszystko przez ten jeden element
Kliknij i zobacz więcej.
motoryzacja.interia.pl
Natomiast lepiej (przynajmniej dla mnie), żeby nie poszli jeszcze dalej i nie zaczęli weryfikować zgodności deklarowanej mocy auta z DR z rzeczywistością...