• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

SKP vs DPF

Trochę "odświeżę" wątek o kontroli DPF na bad. tech., bo przeczytałem ostatnio taki artykuł na jednym z portali:
Ciekawi mnie co by wyszlo w moim Euro 5, gdzie DPF jest i ma się teoretycznie dobrze (może nawet teraz mu lepiej jak przeszedlem na olej Shell Helix Ultra ECT C2C3 zamiast zalecanego A5B5, tak sugerują odczyty tempa zapełniania filtra ze skanera OBD)..???
Natomiast lepiej (przynajmniej dla mnie😉), żeby nie poszli jeszcze dalej i nie zaczęli weryfikować zgodności deklarowanej mocy auta z DR z rzeczywistością...
 
Na właścicieli diesli padl blady strach...
Na właścicieli samochod na LPG padl baldy strach....
Na wlascicieli aut na benzyne padl blady strach....
Bla bla bla. Niech ktos w koncu pokaze tego bladego stracha. Jestem ciekawy jak on wyglada i w jaki sposob on pada na tych wlascicieli.
 
W ogóle mam wrażenie że boty to piszą albo jakieś marne AI.. w jednym artykule każde kolejne zdanie jest napisane w dość podobny sposób, a rozwleczone celowo, żeby wygenerować jak najdłuższy tekst, a moimi faworytami są te 🤡🤡🤡🤡
 

Attachments

  • Screenshot_20240426_071519_Chrome.jpg
    Screenshot_20240426_071519_Chrome.jpg
    613,8 KB · Odwiedzin: 37
Te wszystkie motoryzacja onet/interia/WP, motocentra, autocentra, WRC.net, itp itd to takie clickbaitowe gówniane strony, że aż się chce
Większość w rękach aparatu państwowego, państwowej propagandy, wyrabiają światopogląd Januszom i Halinom.
 
Back
Top