jerseyAdmin
Administrator
- Samochód
- Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Valvoline Synpower FE 5W-30
Analiza ufundowana przez @Noel , @Triumphator , @MVB , @orzeszpole , @Hlava , @Hubert1 oraz anonimowych. Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
Opis:
Olej dość standardowy, nie wyróżniający się niczym szczególnym. Można powiedzieć, że typowy przedstawiciel energooszczędnych olejów europejskich. Standardowe poziomy dodatków. Bor i molibden, tak poszukiwane na forum, także nie wykraczają znacząco poza to czego można się spodziewać po dość tanim produkcie. Porównując z badanym niedawno Fuchsem amerykański olej ma podobny poziom boru, niższy molibdenu. Posiada za to sporo magnezu, prawdopodobnie jako detergentu mającego zmniejszyć szansę wystąpienia LSPI.
Patrząc na MSDS olej bazuje głównie na olejach mineralnych (grupa III) z niewielką domieszką estrów.
Olej można polecić w zasadzie do wszystkich samochodów wymagających norm ACEA A5/B5 i A7/B5, zarówno benzynowych jak i diesla. Także do jednostek narażonych na LSPI co potwierdza spełnienie najnowszych norm zarówno ACEA jak i API.
W naszej opinii przyzwoity olej w sensownej cenie, może stanowić alternatywę dla osób uczulonych na rodzime produkty naftowe.
Opakowanie:
Mrożenie:
Analiza ufundowana przez @Noel , @Triumphator , @MVB , @orzeszpole , @Hlava , @Hubert1 oraz anonimowych. Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
- ACEA A7/B7
- API SP
- STJLR 03.5003
- RN0700
Opis:
Olej dość standardowy, nie wyróżniający się niczym szczególnym. Można powiedzieć, że typowy przedstawiciel energooszczędnych olejów europejskich. Standardowe poziomy dodatków. Bor i molibden, tak poszukiwane na forum, także nie wykraczają znacząco poza to czego można się spodziewać po dość tanim produkcie. Porównując z badanym niedawno Fuchsem amerykański olej ma podobny poziom boru, niższy molibdenu. Posiada za to sporo magnezu, prawdopodobnie jako detergentu mającego zmniejszyć szansę wystąpienia LSPI.
Patrząc na MSDS olej bazuje głównie na olejach mineralnych (grupa III) z niewielką domieszką estrów.
Olej można polecić w zasadzie do wszystkich samochodów wymagających norm ACEA A5/B5 i A7/B5, zarówno benzynowych jak i diesla. Także do jednostek narażonych na LSPI co potwierdza spełnienie najnowszych norm zarówno ACEA jak i API.
W naszej opinii przyzwoity olej w sensownej cenie, może stanowić alternatywę dla osób uczulonych na rodzime produkty naftowe.
Opakowanie:
Mrożenie: