Tedex Synthetic FS 0W-40
Analiza wykonana dzięki hojności użytkowników: @artunero , @egonzet , @DWojtek , @strudz , @michalm83 , @fiodorthc , @plpawzaw @a1410 , @GustavXTC , @sprajt2 , @tomikin , @siapek , @JNC_946 , @soszo , @Hubert1 , @DaroZS , @jerseyAdmin , @Noel , @Zonk1975 , @harry , @lukasrs , @bobol1984 , @Joanis , @ratriczek , @analyzer64 , @ashh oraz wielu anonimowym. Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
Strona produktu:
Opis:
Można powiedzieć, że to przedstawiciel "starej dobrej" szkoły pakowania klasycznych dodatków szuflą. Pakiet jest ten sam co w Midlandzie Synqron 0W-40 czy Millersie XF LL 0w-40.Olej zdecydowanie nie przystający do czasów współczesnych w których zawartość takich dodatków raczej się ogranicza. Zdecydowanie, biorąc pod uwagę zawartość wapnia, nie poleca się stosowania do silników narażonych na LSPI, unikanie go w doładowanych silnikach z wtryskiem bezpośrednim będzie w ogóle dobrym pomysłem.
Niepokojący jest wynik badania SSI: olej po 90 cyklach wyszedł z widełek dla lepkości SAE 40 (min 12.5). Nawet biorąc rozbieżność w lepkości wyjćiowej między Polwaxem i Polarisem to i tak olej nie "zaliczyłby" tego tekstu. Uzupełniłem tabelki jeżeli ktoś zainteresowany porównaniem: https://www.oilclub.pl/index.php?threads/odporność-na-ścinanie-shear-stability.3610/
Ogólnie może to być dobry budżetowy wybór dla samochodów starszej generacji używanych "delikatnie" natomiast nie polecilibyśmy go do samochodów jeżdżonych bardziej dynamicznie czy używanych wyczynowo.
Analiza wykonana dzięki hojności użytkowników: @artunero , @egonzet , @DWojtek , @strudz , @michalm83 , @fiodorthc , @plpawzaw @a1410 , @GustavXTC , @sprajt2 , @tomikin , @siapek , @JNC_946 , @soszo , @Hubert1 , @DaroZS , @jerseyAdmin , @Noel , @Zonk1975 , @harry , @lukasrs , @bobol1984 , @Joanis , @ratriczek , @analyzer64 , @ashh oraz wielu anonimowym. Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
- ACEA A3/B4
- API SN
- VAG 502.00/505.00
- MB 229.3/229.5
- Porsche A40
- Renault RN 0700/0710
- FORD WSS-M2C937-A
Strona produktu:
TEDEX SYNTHETIC (FS) API: SN SAE: 0W-40 - Tedex
Syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla także z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Posiada doskonałe własności przeciwzużyciowe i gwarantuje najwyższą stabilność w wysokich…
tedex.pl
Opis:
Można powiedzieć, że to przedstawiciel "starej dobrej" szkoły pakowania klasycznych dodatków szuflą. Pakiet jest ten sam co w Midlandzie Synqron 0W-40 czy Millersie XF LL 0w-40.Olej zdecydowanie nie przystający do czasów współczesnych w których zawartość takich dodatków raczej się ogranicza. Zdecydowanie, biorąc pod uwagę zawartość wapnia, nie poleca się stosowania do silników narażonych na LSPI, unikanie go w doładowanych silnikach z wtryskiem bezpośrednim będzie w ogóle dobrym pomysłem.
Niepokojący jest wynik badania SSI: olej po 90 cyklach wyszedł z widełek dla lepkości SAE 40 (min 12.5). Nawet biorąc rozbieżność w lepkości wyjćiowej między Polwaxem i Polarisem to i tak olej nie "zaliczyłby" tego tekstu. Uzupełniłem tabelki jeżeli ktoś zainteresowany porównaniem: https://www.oilclub.pl/index.php?threads/odporność-na-ścinanie-shear-stability.3610/
Ogólnie może to być dobry budżetowy wybór dla samochodów starszej generacji używanych "delikatnie" natomiast nie polecilibyśmy go do samochodów jeżdżonych bardziej dynamicznie czy używanych wyczynowo.