Poniżej analiza oleju Texaco ProDS MG 0W20 po 9500 km i ok 235 godzinach pracy w silniku Opla Astry K (1.4 125 KM z filtrem GPF).
Średnia prędkość z całego interwału to 44,7 km/h, średnie spalanie to wg komputera 5,7 l/100 km, a liczone przy dystrybutorze to 5,5 l/100km.
Połowa interwału z dodatkiem AR6900-P max, a połowa z Oilsyn Petrol Power DNA.
Przebieg w chwili pobrania próbki to ok 41 tys. km.
Brak, lub niezauważalny ubytek oleju w ciągu całego interwału.
W chwili wymiany komputer pokładowy ocenił pozostałą żywotność oleju na 29%.
Sposób użytkowania to ok 60% drogi krajowe, 25% drogi ekspresowe, 15% miasto + popołudniowe korki.
Samochód w moich rękach od "nowości". To była 6 wymiana oleju i wlałem ostatnią bańkę tego Texaco ze swoich zapasów. Być może to kogoś zainteresuje - data wybita na opakowaniu to 4/19, więc w chwili zalania olej miał prawie 4 lata.
Ps. Nikiel pochodzi z barwnika - info z pewnego źródła.
Średnia prędkość z całego interwału to 44,7 km/h, średnie spalanie to wg komputera 5,7 l/100 km, a liczone przy dystrybutorze to 5,5 l/100km.
Połowa interwału z dodatkiem AR6900-P max, a połowa z Oilsyn Petrol Power DNA.
Przebieg w chwili pobrania próbki to ok 41 tys. km.
Brak, lub niezauważalny ubytek oleju w ciągu całego interwału.
W chwili wymiany komputer pokładowy ocenił pozostałą żywotność oleju na 29%.
Sposób użytkowania to ok 60% drogi krajowe, 25% drogi ekspresowe, 15% miasto + popołudniowe korki.
Samochód w moich rękach od "nowości". To była 6 wymiana oleju i wlałem ostatnią bańkę tego Texaco ze swoich zapasów. Być może to kogoś zainteresuje - data wybita na opakowaniu to 4/19, więc w chwili zalania olej miał prawie 4 lata.
Ps. Nikiel pochodzi z barwnika - info z pewnego źródła.
Last edited: