• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

TOTAL/ELF - oleje przekladniowe

  • Thread starter Deleted member 543575
  • Start date
Ja się w ogóle pogubiłem w tej dyskusji. Iron szuka jakiegoś św. Graala wśród przekładniówek i bezpodstawnie odrzuca zasadność kupna NFXa. Normalnie zagadnienie jakby na grupie jagodowego napisać, że do codziennej miejskiej jazdy nie ma sensu lać 10w60.
 
Co?! Ja nic nie wiem 😅, nie wiem co się tutaj dzieje w ogóle, ktoś coś pisze, usuwa się posty, niewiadomo o co chodzi, jakieś św. grille czy inne covidy. Tak poza tym, na starych butelkach NFP na etykiecie widnieje GL4+ czyli takie dopakowane GL4 a na nowszej butelce tylko GL4 🤔, może coś przeoczyłem... a może nie znam sam siebie 🥲. Ruski w swojej analize chyba coś pisali, że olej składem się nie zmienił. Mniejsza o to, NFP idzie w odstawkę, trzeba poszukać innego św. Grilla, może Total a może Rivanol 😌.
 
Zaczęliśmy się przerzucać opakowaniami elfa to utworzyłem nowy wątek. Jeśli mamy dobierać olej do Hondy powinien zainteresowany założyć swój wątek a nie tak skakać ze swoimi przemyślanymi zakupami po innych wątkach.

Tu dyskutujemy o olejach Tranself, Elfmatic ...
 
Elf/Total to ta sama grupa. Nie wiem skąd się wzięła brednia, że nie rozważam NFX, rozważam poza też innymi..., które też rozważam 😅.
 
Co do testu korozji miedzi, NFX jest lepszy od Ravenol MTF-2 bo ten ma wynik 1b?
 
Jeśli chodzi o to badanie to tak ale 1b to też dobry wynik. Skala jest chyba od 1 do 4 i od a do e.
 
Back
Top