Jest, nowy olej zalecany i stworzony niby do 1.5 BlueHDI z normą Stellantis FPW9.55535/03, kompatybilny wstecz ze starą B71 2290.
Przez długie ostatnie lata w PSA cały czas lecieli na lekkobieżnych olejach, a tu mamy podwyższenie lepkości, przejście na normę C3 i prawdopodobnie świetne parametry wysokotemperaturowe. Temperatura zapłonu to uwaga, aż 254 (!) stopnie Celsjusza.
Ciekaw jestem tego oleju i czy cokolwiek on tu może pomóc, przecież najważniejsze chyba jednak jest odpowiednie działanie napinacza w mniejszych temperaturach, przy rozruchu.
A oto i ta nowość:
Wczoraj również Mobil zaktualizował dane swojego ESP Formula P 5W30 ( czyli PSA B71 2290) i dodał do aprobat powyższą, najnowszą normę Stellantisa.
Przez długie ostatnie lata w PSA cały czas lecieli na lekkobieżnych olejach, a tu mamy podwyższenie lepkości, przejście na normę C3 i prawdopodobnie świetne parametry wysokotemperaturowe. Temperatura zapłonu to uwaga, aż 254 (!) stopnie Celsjusza.
Ciekaw jestem tego oleju i czy cokolwiek on tu może pomóc, przecież najważniejsze chyba jednak jest odpowiednie działanie napinacza w mniejszych temperaturach, przy rozruchu.
A oto i ta nowość:
TotalEnergies Quartz Ineo RCP 5W-30
lubricants.catalog.totalenergies.com
Wczoraj również Mobil zaktualizował dane swojego ESP Formula P 5W30 ( czyli PSA B71 2290) i dodał do aprobat powyższą, najnowszą normę Stellantisa.