jerseyAdmin
Administrator
- Samochód
- Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Revline Ultra Force 5W-40
Analizę ufundowana z "resztek" zwcześniejszych zbiórek. Wszystkim ofiarodawcom serdecznie dziękujemy!
Jakość:
Spełnia wymagania:
Strona produktu:
Opis:
MSDS nie pokazuje żadnych olejów bazowych. Oleje najprawdopodobniej oparte o bazę III i/lub II o wyższych lepkościach. Wynik mrożenia (olej dość mocno zgęstniał) zdaje się to potwierdzać.
Podsumowanie:
Wg producenta, to syntetyczny olej przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych z lub bez doładowania, również zasilanych LPG starszych konstrukcji. Podstawowa analiza pokazała, że producent zmuszony jest do mocnych oszczędności. Pakiet dodatków oparty tylko o ZnDDP, bardzo dużo Ca i niewielki TBN. To wystarczy, aby spełnić podstawowe wymaganie ACEA A3/B4.
Cena oscylująca na poziomie 60-70PLN wszystko wyjaśnia.
Zalecalibyśmy olej do starszych silników benzynowych i wysokoprężnych o niewielkim stopniu wysilenia i prostej konstrukcji.
Opakowanie:
Po 24 godzinach w zamrażalniku:
Analizę ufundowana z "resztek" zwcześniejszych zbiórek. Wszystkim ofiarodawcom serdecznie dziękujemy!
Jakość:
- ACEA A3/B4
- API SN/CF
Spełnia wymagania:
- VW 502.00/505.00
- MB 229.5
- BMW Longlife 01
- GM-LL-B-025
Strona produktu:
OLEJ SILNIKOWY REVLINE ULTRA FORCE SYNTHETIC 5W40
Olej syntetyczny ULTRA FORCE 5W40 A3/B4 – jest wysokiej jakości syntetycznym olejem silnikowym o wyjątkowych własnościach czyszczących, dzięki którym...
revline.pl
Opis:
- Olej spełnia wymogi dla SAE40, lepkość KV100=14.4 cSt jest w środku przedziału
- Indeks lepkości 163, na akceptowalnym poziomie, lepkość oleju w różnych temperaturach pracy nie będzie się nadmiernie zmieniała
- Pakiet dodatków dość nietypowy,jak dla współczesnych olejów klasy A3/B4. Bardzo dużo wapnia - prawie 4000ppm i zaledwie 6ppm Mg to wartości nieczęsto dzisiaj spotykane. Można na tej podstawie przypuszczać mocne właściwości neutralizujące kwaśne produkty spalania paliwa (wysoki TBN). Pakiet dodatków przeciwzużyciowych oparty zasadniczo tylko o fosfor i cynk na standardowym poziomie. Brak dodatku związków Mo i B, co jest zrozumiałe biorąc pod uwagę cenę oleju.TBN 10,3 - ledwie spełnia wymóg dla A3/B4, co jest wartością rozczarowującą biorąc pod uwagę ilość Ca.
MSDS nie pokazuje żadnych olejów bazowych. Oleje najprawdopodobniej oparte o bazę III i/lub II o wyższych lepkościach. Wynik mrożenia (olej dość mocno zgęstniał) zdaje się to potwierdzać.
Podsumowanie:
Wg producenta, to syntetyczny olej przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych z lub bez doładowania, również zasilanych LPG starszych konstrukcji. Podstawowa analiza pokazała, że producent zmuszony jest do mocnych oszczędności. Pakiet dodatków oparty tylko o ZnDDP, bardzo dużo Ca i niewielki TBN. To wystarczy, aby spełnić podstawowe wymaganie ACEA A3/B4.
Cena oscylująca na poziomie 60-70PLN wszystko wyjaśnia.
Zalecalibyśmy olej do starszych silników benzynowych i wysokoprężnych o niewielkim stopniu wysilenia i prostej konstrukcji.
Opakowanie:
Po 24 godzinach w zamrażalniku: