• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Uszczelniacze silnika.

Miałem dodać ten bizon, ale raczej odpuszczę. Zalałem parę miesięcy temu taki kawałek gumki, przelotki na przewód, i nie dość że twarda teraz jak kamień, to jeszcze się zmniejszyła względem pierwotnej, liqui moly ma ten sam skład, widziałem że jeszcze Meguin wypuścił taki preparat pod nazwą oil safe
20210127_082329.jpg
 
Guma gumie nierówna. Trzeba było do testu wziąć oring czy zimering. Taka zaślepka nie jest olejoodporna.
 
Dokładnie.... Są różne typy elastomerów z reguły: ACM, VMQ, NBR czy FKM. Tego typu produkty muszą być kompatybilne.
 
Może i masz racje, znajdę inna gumę, stricte samochodową
 
Zamówiłem tego Bizola po terminie, zobaczymy czy coś podziała z uszczelniaczami zaworowymi. :)
 
Uszczelniacze są wykonane z tworzywa odpornego na olej i substancje chemiczne, nie są z gumy i nie spuchną.
 
Last edited by a moderator:
Jeśli ktoś chce mogę wysłać komuś do testów ten bizol o92. Niestety jest to ten "przeterminowany" z allegro,o którym była mowa trochę wcześniej. Mam 2 puszki, oddam za darmo. Chętny pokryje tylko przesyłkę.

Arbi - ja chętnie przechwyciłbym to przeterminowane cudo. Koszty pokryję a i na piwko dorzucę ;-)
 
Guma gumie nierówna. Trzeba było do testu wziąć oring czy zimering. Taka zaślepka nie jest olejoodporna.
Tak, wczoraj wymieniałem zimering olejowy, po roku stwardniał od oleju. Różne jakościowo te uszczelniacze. Ten kupiony w sklepie stacjonarnym. Teraz założoylem kupiony na necie.
 
Pytanie takie, bo też mam zamiar wlać do siebie tego Bizola powiedzcie mi aby bo, za jakieś 2 tys km zbliża mi się wymiana, warto to wlewać teraz, czy lepiej po wymianie? Czy można śmiało wlać całego na nie całe 4l oleju w misce?
 
Jak masz problem to wlej teraz on dobrze działa ,jest skuteczny,no chyba,ze zrobisz 2000 km w miesiąc to wtedy poczekaj:)
 
A po wymianie oleju kolejnego dolać? Czy on na dłuższą chwilę po zmianie też działa?
 
Jak tam panowie dalej lejecie tego Bizola
 
Ja wymieniłem uszczelkę podstawy filtra bo dlugoterminowo problemu nie rozwiązał. Jak sie jakieś wycieki pojawią to wleje reszte bo z pol opakowania mi zostało.
 
Nie zatrzymał wycieku przez interwał ?
 
Zalałem to dwa lata temu. Wydaje mi sie ze zapocenie od strony rozrzadu zatrzymal (ewentialnie mechanik syf zostawił i tam nie było wycieku). Wydaje mi się, że to miejsce co sie pociło orzy filtrze nic nie dało. Jak to jakaś uszczelka do której jest proste dojscie to bym sobie darował lanie tego.
 
Testował ktoś z was Eurol Engine Stop Leak? Porównując dane z karty ma dużo niższa lepkość niż Bizol.
881F8E45-B3E2-4E9F-B14B-5D1A9E93255D.jpeg
 
Takie moje małe spostrzeżenia dotyczące dodatku LIQUI MOLY OIL VERLUST STOP. Lało mi się dosyć mocno z uszczelki pokrywy zaworów. Po przejechaniu około 2k km umyłem miejsce gdzie wydobywał się olej. Jak na razie po 400 km jest prawie sucho. Widać w pojedynczych miejscach lekkie zapocenia, gdy wcześniej wszędzie sie lało. Jak widać dodatek pomógł ale pewnie i tak trzeba będzie zmienić uszczelkę prędzej czy później. Spróbuje dodać go tez na następny interwał ciekawe czy zatrzyma całkowicie wyciek.
 
ja stosowałem w starej Octavii LM Oil Stop bo miałem pobór (nie wiem jaki, bo mówił mi to poprzedni właściciel, że dolewa olej co jakiś czas). Ja po kupnie od razu zrobiłem płukankę AR2820 - pół godziny jazdy i drugie pół na wolnych, zmieniłem olej i dodałem właśnie ten dodatek - potem zrobiłem ok. 8 tys. km i sprzedałem auto - pobór na te 8 tys. - 0 (zero). Tak więc na pewno dodatek działa, ja byłem z niego zadowolony.
 
Dodatek działa ,tutaj nie ma wątpliwości stosowałem w VW polo zatrzymał wycieki bez problemu.
 
Back
Top