• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Valvoline 0w40 Synpower

Jachu

Użytkownik
Dzień dobry Wszystkim,
chciałbym poddać dyskusji olej jakim jest Valvoline 0w40 Synpower.
Przeglądając analizę (dosyć starą bo niemal siedmioletnią) zauważyłem, że ten olej ma w sobie bardzo dużą zawartość magnezu (Mg). Czy tym samym można stwierdzić, że ten olej bardzo dobrze nada się do silników diesla? (Wyjaśnienie - większa zawartość wapnia (Ca) niż magnezu jest lepsza dla silników benzynowych, a większa zawartość magnezu niż wapnia (lub na podobnym poziomie) jest lepsza dla diesla - chodzi o czystość silnika wewnątrz - bazuje na #6 poście tego tematu - https://oil-club.de/index.php?thread/2375-ravenol-ndt-nord-duty-truck-sae-5w-40/ - oraz na analizach olejów typowo stworzonych do diesli - ciężarówki itp...).

Tutaj link do analizy świeżego oleju Valvoline - https://oil-club.de/index.php?thread/527-valvoline-synpower-0w-40/
A tutaj do ostatniej analizy przepracowanego oleju (2016r) - https://oil-club.de/index.php?thread/537-valvoline-synpower-0w-40-vw-passat-b6-2-0-fsi-chip-tuning/

Co o tym sądzicie? Może mieć to sens?

Pozdrawiam wszystkich!

Ps. Piszę tutaj ponieważ ten olej nie ma /jeszcze/ własnego tematu w poddziale "Valvoline" na naszym forum :)
 
Musimy brac pod uwage, ze te analizy nie sa juz aktualne, w duzej mierze swieza.

P.S.

Tam jest blad, ten olej z pewnoscia nie mial takiej zawartosci Estrow.
 
Back
Top