• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

XJ 600 - jaki dodatek do benzyny?

FUTURISTA

Użytkownik
Samochód
Avensis T27 2010, 1.8Pb-2ZR-FAE | Picanto I 2010, 1.1Pb-G4HG | Yamaha XJ600N 2000 | Romet Ogar 205 1991
Cześć,
możecie polecić jakiś dodatek do benzyny, który w motocyklu XJ 600 oczyści i ew. poprawi pracę gaźników?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam
 
Ja zakupiłem (ale jeszcze nie zastosowałem) Oilsyn PEA Tech Petrol Doctor , pojawił się w wersji 100 ml do motocykli. Ze stricte motocyklowych dodatek tego typu ma też Liqui Moly z serii Motorbike.
 
Czy są jakieś dodatki, które celują typowo w konstrukcje gaźnikowe (a nie na wtryskach)?
 
Może coś od kleen-flo, te dodatki wydaje się bazować na babcinych przepisach z epoki 😉
Liqui Moly ma dedykowany dodatek do aut gaźnikowych LQM 2642. Ale jak działa czy na coś pomaga to nie mam pojęcia. Ale myślę, że nie zaszkodzi.
 
Ja zakupiłem (ale jeszcze nie zastosowałem) Oilsyn PEA Tech Petrol Doctor , pojawił się w wersji 100 ml do motocykli. Ze stricte motocyklowych dodatek tego typu ma też Liqui Moly z serii Motorbike.

Petrol Dr przechodził test CEC F-03-T-81 na gaźnikowym silniku Renault 5 już nawet w 1/5 jego normalnej dawki więc te 100ml do gaźnika starczy na bardzo długo
 
Jest duża różnica między Oilsyn PEA Tech Petrol Doctor, a Archoil AR6400-P max?
Doctor już został zaaplikowany do auta, ale w piwnicy stoi AR6400, czy można zastosować do gaźnikowego motocykla?
 
Jak to rozumieć? W instrukcji jest 400 ml na 40-80 l.
Zakładając, że dodatek w maksymalnym stężeniu to 100 ml na 10 l, to w motocyklu mogę zastosować proporcję 50 ml na 10 l?
 
@wlyszkow, czy dodatek w takich proporcjach mogę stosować regularnie, przy każdym tankowaniu, aż do zużycia całego pojemnika, czy raczej powinienem to robić z przerwami, co jakiś czas.
 
Wracam do tematu.
Czy taki AR6400-P max może "przezimować" w zbiorniku, zaaplikowany do benzyny, czy raczej powinien być w jak najkrótszym czasie "wyjeżdżony" i nie "zalegać" w zbiorniku na zimę?
 
@FUTURISTA troche pozno ale odpisze :D w tym motocyklu poprawe pracy gaznikow uzyskasz poprzez czyszczenie i ich synchronizajce vacuometrem do gaznikow. Mialem ten motocykl i innej drogi nie ma raz na rok/dwa nalezy ta czynnosc przeprowadzic a zwłaszcza jak czuc takie plumkanie nierownomierne badz lipna reakcje na gaz i inne. :)
 
Back
Top