• Ogłoszenie

    Forum poszukuje dwóch (2) moderatorów. Zakres obowiązków ;) wszystkim znany, moderacja na forum. Moderatorzy byliby głównie odpowiedzialni za dział "porad", w którym jest największy ruch.

    Jeżeli są osoby chętne do podjęcia się tej roli i uważające że mają odpowiednie kompetencje (głównie - bezstronność), zapraszam do kontaktu przez PW.

    Administrator

Yacco Lube F 0W-30

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
D

Deleted member 7

Gość
Przedstawiamy analizę Yacco Lube F 0W30 dostarczoną przez naszego Partnera [mention]Millers&YaccoWawa[/mention]

LUBE F 0w30.jpg

LUBE F 0w30 widmo.jpg


Standardowy pakiet dodatków, olej na bazie VHVI.
 
Last edited by a moderator:

poziom1989

Moderator
Lokalizacja
Niemcy
Tutaj bedzie ok. 20 % PAO.
 
Last edited:

poziom1989

Moderator
Lokalizacja
Niemcy
To oczywiste, ma na celu redukcje emisji CO2 itp. Tak samo pakiet dodatkow, dluzsze zycie katalizatow i DPF-ow.
 
D

Deleted member 7

Gość
Wszystko praktycznie pokrywa się z kartą są tylko minimalne odchyłki w stosunku do karty produktu.
 

poziom1989

Moderator
Lokalizacja
Niemcy
Z tego co zauwazylem z Polaris stosunkowo czesto dane praktycznie sie zgadzaja z danymi podanymi przez producenta.
 

jerseyAdmin

Administrator
Samochód
Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Sądzisz, że ułatwiają sobie życie i spisują z kart producenta?
 

poziom1989

Moderator
Lokalizacja
Niemcy
W sensie, że pomiary z pomaca ich urządzeń są często zbliżone z danymi podanymi przez producenta.
 

SACZI

Moderator
Samochód
Astra K
jerseyAdmin napisał:
Sądzisz, że ułatwiają sobie życie i spisują z kart producenta?

A są do tego zdolni?
Ja przed wysyłką pytałem, po co im szczegóły analizowanego oleju.
Chciałem właśnie uniknąć "podstawienia parametrów", co spotkało się z oporem przedstawiciela Archoil.

PS
Wierzę, ale w miarę możliwości zawsze staram się sprawdzać ...
 

feecle

Zbanowany
Samochód
Lexus GS430
Trzeba kiedyś to sprawdzić i podać szczegóły innego o zbliżonych parametrach i zobaczyć co im wyjdzie.
 

Kozenko

Użytkownik
Samochód
BMW F31, 320d (N47) 2013, BMW F20 118d (B47) 2017
Wydaje mi się, że oni być może sobie gromadzą jakieś dane statystycze ze wszystkich przeprowadzonych analiz.
Dlatego pewnie proszą o komplet informacji.
Może też być to potrzbne w celu weryfikacji wyników (np. czy w analizie nie wyszły jakieś totalne głupoty).

Niestety trochę słabe z ich strony jest to, że naciskąją na klienta, który oddaje olej do analizy aby podał im te dane.
Jeśli klient nie życzy sobie z jakiegoś powodu to nie powinno to stanowić problemu. Ostatecznie nie robią tego za darmo.

Ktoś z Was pytał ich do czego potrzebne są im te informacje? Może mają jakieś sensowne uzasadnienie. ;)
 

SACZI

Moderator
Samochód
Astra K
Tak, ja o to pytałem:
http://www.oil-club.pl/viewtopic.php?f=13&t=101

Trochę śliska sprawa, ale ...
 

Kozenko

Użytkownik
Samochód
BMW F31, 320d (N47) 2013, BMW F20 118d (B47) 2017
Według tego, co tam przeczytałem to dane te potrzebne są do interpretacji/wniosków dot. wyników.
I to jest logiczne, bo potrzebują wiedzieć co było w świeżej oliwie a co wyszło teraz w analizie.
Więc na mój rozum, jeśli nie potrzebujesz wniosków/interpretacji tylko gołe cyferki to nie potrzeba żanego opisu. :roll:
A reszta należy do Ciebie. :roll:
 

poziom1989

Moderator
Lokalizacja
Niemcy
@SACZI dobrze, że zwróciłeś uwagę na ten olej, tutaj nie ma z dużym prawdopodobieństwem PAO.
 

poziom1989

Moderator
Lokalizacja
Niemcy
Nie, to typowa wartość dla VHVI z PPD.
 
Top