Ja nie mam możliwości pobrania w sensowny sposób oleju bo bagnet ma jakieś dzikie zabezpieczenie i nie włoży się wężyka, a z ASO nie mogę się dogadać żeby podstawili buteleczkę przy wymianie więc z mojego silnika raczej nie będzie. Ale jak ktoś byłby chętny sprawdzić w swoim to mogę pokryć koszt analizy zużytego oleju.
W odpowiednich ilościach bor przejmuje funkcje ZDDP i poprawia ochronę silnika. Dla mnie w olejach low-mid saps najlepiej sprawdzają sie nowoczesne pakiety oparte właśnie na większej ilości boru.
Nie do konca masz racje, bo nie znajac receptury nie wiemy jaki dokladnie jest zastosowany B, ale fakt... w olejach niskolepkosciowych dodaje sie z reguly wieksza ilosc modyfikatorow tarcia, ale jak juz wielokrotnie powtarzalem, nie wszystko jest widocznie w podstawowej analizie.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.