Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Ale w turbo muskając pedał gazu, czyli bez boosta, przyspieszamy bardzo powoli, a chwilowe spalanie - chociaż znacznie niższe niż z doładowaniem - jest nadal wyższe. Ponieważ czas potrzebny do osiągnięcia zadanej prędkości będzie znacznie dłuższy, to w ogólnym rozrachunku wcale może nie spalić mniej zanim osiągnie docelową prędkość.Moim zdaniem takie szybkie przyspieszanie do zadanej prędkości ma głównie sens w silnikach wolnossących, gdzie dawka paliwa wzrasta bardziej liniowo do obciążenia i obrotów. W silnikach doładowanych muskając pedał gazu tak naprawdę nie używamy turbo, a wtedy potrzeba znacznie mniej paliwa do uzyskania mieszanki stechiometrycznej.
Typowy posiadacz Dustera 70km/h na drodze krajowejView attachment 13538
ok. 30km z prędkością w większości jak na zdjęciu - na tempomacie
Bieg 5 uważałem wbrew zaleceniom komputera za lepszy niż 6tka do toczenia SUVa ważącego dziś ok. 1500-1600kg na oponach 215mm
Ja tam sporo jeżdżę przez las i wole w sarnę, łosia, dzika czy lisa przykitować przy 70kmh jak 90.Jeżdżą po 70 a później piszą że im pali na trasie poniżej 4
Bardzo szybko wyciągasz wnioski. Nie zapytam na jakiej podstawie wniskujesz, bo nie spodziewam się wartej przeczytania odpowiedziMoże on ma kompleksy, a moze Ty jestes zawalidrogą?
Ja wybieram bramkę nr 2.moze t