ozzy1979
Użytkownik
- Lokalizacja
- Legnica
- Samochód
- VW Golf mk2 1,8 Pb; Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 Pb; Skoda Fabija 1.9 "w tedeiku i w kąbi"; Honda CBR 1000F SC24
Znajdź mój post o irydach - gdzieś się tu produkowałem w tym wątku. U mnie w 3 pojazdach i generatorze prądu róznica od razu zauważalna. Nie wiem jak na lpg, bo nie mam, ale na benzynie znakomicie. Szczególnie amerykan to odczuł. Widać też po pomiarach wyładowania na świecy (w Golfie, na diagnoskopie), że faza przebicia występuje przy niższym o kilka kV, trwa krócej, a faza przebicia to najważniejsza z 3 faz powstawania łuku elektrycznego i o największej sprawności i największej oddawanej mocy.Do tipo 1.4 (wiec wlasciwie wszystkich 1.4 fiata) na forach wszyscy polecaja NGK dcpr7e-n-10, takie tez sa montowane w fabryce. Praktycznie nikt nie poleca innych. To sa praktycznie jedne z tanszych swiec. Co moglby by dac ewentualnie lepsze swiece (irydowe)?