@gopiter różnie bywa. Niby włączenie świateł mijania ma podbijać napięcie do 13.2-13.4 ale u mnie często nie podskakuje jak jest dobrze naładowany akumulator.
Kiedy ściągam wtyczkę z inteligentnej klemy od razu mam 14.2-4 i światłość przed maską.
Standardowy Osram long life? Ja mam takie i jak już pisałem ilość światła jest wystarczająca. Czasami jak mijam stare hido-ledo-ksenony to widać że moje żarówki świecą jaśniej. Zasięg jest standardowy, patrząc po słupkach to jakieś 150-170 metrów (wiadomo że na pobocze świeci dalej). Jedyne co te retrofit robią lepiej to oślepiają innych.
Serio - jeżeli macie ok instalację elektryczną i nowe żarówki dają za mało światła to znaczy że macie brudne soczewki albo wypalone odbłyśniki, albo co najbardziej prawdopodobne jedno i drugie.
Oddajcie lampy do regeneracji.
Na dodatek warto pamiętać, że żarnik w H7 wypala się po mniej więcej roku jeżeli nie macie dziennych i maks 2 latach jeżeli macie. Nie przestanie świecić, ale będzie dawał coraz mniej światła. Także żarówki wymienia się najlepiej razem z oponami przed zimą albo jak ktoś ma całoroczne to gdzieś w listopadzie. A nie czeka aż się przepalą.
Kurde, jeździłem 125p w którym regularnie wymieniałem żarówki i te ciulowo wykonane, rozpadające się w ręku odbłyśniki i nigdy nie narzekałem że jest za ciemno. A wy marudzicie ze wam nowoczesne lampy wystarczająco światła nie dają.
Żeby pozostać w tematyce forum - szukanie żarówki jako lekarstwa na słabe światła to jak szukanie dodatku który naprawi zjechane pierścienie i branie oleju.
Mam w hyundai jeszcze zarowki oem. Nie wydaje mi się żeby świeciły gorzej niż kiedyś. Żarówka halogenowa nie ma tej przypadłości co zwykła i nie ciemnieje bańka od cząstek wolframu. Oczywiście noszę się z zamiarem wymiany ale póki co uważam , że nie ma potrzeby wymieniać czegos co dobrze działa. Prawie już kupiłem tungsram megalight +90% (nadal są w koszyku) , ale teraz zastanawiam się czy nie kupić Long Life.
Wydaje ci się. W zasadzie każda żarówka traci wydajność, halogenowe nie są inne
Nie ciemnieje im bańka ze względu na obecność halogenu, ale żarnik w miarę upływu czasu zmienia profil że względu na różne odkładanie się tungstenu. To samo zresztą prowadzi ostatecznie do przepalenia.
Właśnie dlatego powinno się wymieniać żarówki w miarę regularnie, żeby utrzymać optymalna ilość światła.
@jerseyAdmin w moim przypadku z Twoich porad i lektury internetu wychodzi mi, że nie warto kupować ani plus 120% czy więcej ani też Long/Extra Life, tylko markowe standardowe żarówki (wybrałem Osram Original). Wymienić parę raz do roku i powinno być git.
@soszo ja kupuję tanie żarówki które starczają na ok rok. Miałem też philips vison plus 60 i różnicy wielkiej nie ma.
Więcej niż te +60 daje wyczyszczenie reflektorów. Jak ktoś ma zmatowiona szkła lub usyfione odbłyśniki to i 150+ nie pomoże.
W teście Auto Świata to żarówka żarówce nie równa. A w opiniach o Osram Extra Life można przeczytać o bardziej żółtawej barwie dlatego wybrałem Original. Przy mojej jeździe na rok powinny wystarczyć.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.