Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Tak, przez 99% czasu AR6900, najczęściej z paliwami premium, poprzedni właściciel tankował wyłącznie Verve, generalnie to pic na wodę fotomontaż, rzeczywistości nie oszukasz, pompy Delphi są liczone na 250.000km, moja padła przy niecałych 247.000km.stosowałeś jakiś dodatek do paliwa?
Dlaczego nie mozesz uwierzyć, ze paliwo sprzedawane ma wystarczająca smarnosc, ze dodawanie kolejnego "smaru" juz nie zmienia sytuacji?@Triumphator AR6900 ma w swoim składzie środek smarny wg deklaracji producenta. Jeżeli pompa sie zatarła i "opiłkuje" mimo, że stosowaleś Archoil to jest to co najmniej zastanawiające. Na jakim interwale stosowałeś dodatek?
Paliwo na stacji również, letni olej napędowy miewa smarność nawet poniżej 200, zimowy zazwyczaj w okolicach 350, norma jest do 460. Jak jeszcze zrozumiał bym chęć poprawy ON zimowego pod względem smarnosci, tak latem jest to kompletnie bez sensu... zimą z resztą też ma niewielki bo nadal spełnia normy ze sporym zapasem i poprawa smarności paliwa nic tutaj nie zmieni...bo co by miała?AR6900 ma w swoim składzie środek smarny wg deklaracji producenta.
Nie jest, pompa ma resurs na poziomie 250.000km i choćbyś na pompie stawał nic z tym nie zrobisz, bo nadal jest to zaprojektowane pod minimalną dopuszczalną smarność paliwa (460), gdzie paliwo na stacjach posiada znacznie lepsze parametry od tych wymaganych. A przynajmniej ja osobiście nie spotkałem się z ON ze smarnością zbliżającą się do tych 460, maks. co spotkałem to było coś koło 400 w ON B0.Jeżeli pompa sie zatarła i "opiłkuje" mimo, że stosowaleś Archoil to jest to co najmniej zastanawiające.
156 tys. km, wcześniej 90 tys jeździł na Vervie.Na jakim interwale stosowałeś dodatek?
No ja im wiecej czytam forum, tym bardziej sie dziwie, ze co niektórych auta w ogóle jezdza, bo nie dodaja do oleju dodatku, do paliwa nie daja dodatku, filtrow nie kupuja Knechta, nie stosuja plukanek (ba! Na plukance nalezy troche pojezdzic nie przekraczajac 2000tys obr., inaczej to w ogole plulanie bez sensu). Co więcej, same dodatki to tez nie starcza, zeby wykrzesac maksimum mocy i zabezpieczyc silnik. Nalezy je koniecznie mieszac.I wszyscy święci. Piszecie dyrdymały jakby auta z silnikami CR nie były wstanie przejechać bez remontu pompy 300 i więcej tysięcy kilometrów
Ależ są w stanie, nikt temu nie przeczy. WSYSTKO zależy od sposobu eksploatacji, diesel używany głównie jako połykacz autostrad zrobi i dwukrotność założonego resursu, czym bardziej jednostajna jazda, tym wszystko tak naprawdę dostaje mniej w zadek.Piszecie dyrdymały jakby auta z silnikami CR nie były wstanie przejechać bez remontu pompy 300 i więcej tysięcy kilometrów
Robi wrażenie Jakość premium, zrób chociaż kilka interwałów.Mannol po 4 tys. km. ogólnie nie mogę złego słowa powiedzieć nt. tego oleju, nie bał bym się zalać go ponownie.