• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Tak, mniej więcej.
 
Jeździłem na Millers Diesel Power Ecomax, Mannol Ester Diesel, a ostatnio KF 993.
Miałem zamówić KF 963, ale po przeczytaniu kolejnych Waszych wypowiedzi, skłaniam się w stronę OILSYN DIESEL POWER DNA.

1. Czy warto dopłacić do DNA?
2. W pierwszej kolejności dodatek do baku, a później paliwo, żeby się ładnie wymieszało? Pytanie retoryczne... 🤪
3. Cetan-R - co to za "cudo"?
 
1. Nie bo się zwyczainie nie opłaca skoro są zalecenia 100ml na jeden bak.
EDIT: dobra, żeby nie było. Na stronce owszem jest 1ml 1L ale tyle razy czytałem Włyszkowa, że zalecał 100ml na jeden zbiornik + wyższa cena + i tak nie wiemy czy to działa. Dlatego dla mnie AR6900D który kompletnie poprawia paliwo pod każdym względem jest nr1 z tej oferty. Optymalna cena, dawkowanie, działanie.

2. Paliwo - dodatek - paliwo jak jesteś na stacji. Ja tam w domu normlanie dolewam na pełen zbiornik i bujam samochodem ze 20 razy. Nie chce mi się na stacji pajacować z buteleczkami.
 
Last edited:
@wlyszkow proszony o zabranie głosu ;)

Oilsyn Diesel Power DNA vs AR6900-D Max:

Więcej detergentu/dyspergatora klasy DW10 + PEA na wydłużenie działania
Lepszy smar estrowy z modyfikatorem tarcia
Stopniowe osuszanie
Dużo więcej katalizatora spalania i dopalania sadzy
Power DNA 1:1000 chociaż Power DNA można także dodawać np 75ml na 50L ON
 
Last edited:
Jw Oilsyn Diesel Power DNA jest znacznie bogatsze od 6900d m i dawkowanie standardowe takie samo 1:1000
 
Halo halo, czyli zapewne pomyliłem sie z RACE DNA który własnie mam w łapie i jest na nim 100ml na 50L

A niech to, czyli się okazuje, że jeszcze Power dna nie miałem w swoim gruzie, za to to Race już był dwa razy. No nic, w takim razie trzeba jeszcze wyskoczyć z kilku dych i przetestować na sobie czy pojawią się jakieś plusy.
 
Last edited:
Tak to inne produkty Race DNA najlepiej działa w dawce 1:500 czyli 100ml na 50L ON ale wtedy daje także najlepsze osiągi , lepsze niż 6900d w takiej dawce
 
@wlyszkow bardzo bije na głowę KF 963?
 
Mogę mieszać Power DNA z Shell V-Power w proporcji 1:1000?
 
Co możecie polecić stricte pod DPF? Chodzi o zwiększenie interwału wypalania DPF.
Błędów na komputerze nie mam, problemów również, ale interwał mógłby być większy.
 
Dynamiczny, ale bez "ognia na tłoki" 🤪 Dojazd do pracy drogami DK, A i S.
Różnie, od 200 do 400 km.
 
Wyprać lub wymienić filtr (tak wiem chora cena nowego itd). Dodatkami do paliwa nie usuniesz popiołu z puszki. Próbowałem nic nie działa. Zapełnienie 47g na 60g dopuszczalne robi swoje.
 
Dzisiaj lepszej komedii marketingowej nie znajdziecie jak na pewnym drogim portalu aukcyjno-kupterazowym.

IMG_1460.jpeg



Pomijam ze opakowanie nie spełnia warunków handlowych ze względu podobieństwa do produktów spożywczych to marketing miażdży Wasze garażowe środki 😉
A to tylko przepakowany cetanR.
 
Last edited:
W treści ogłoszenia oprócz oczywistych znaków handlowych jest i premier podkreślający jakość NitroERG’a.

Generalnie reasumując - jeśli samochód jest zniszczony (np po wypadku) nie musimy się martwić bo Państwowe wielkie koncerny udostępniły od stycznia ten środek znany tylko z serwisów 😉
 
"Inteligętnym dodatkiem do Paliwa".
... przywróca właściwy wtrysk paliwa i pobór powietrza..."
No, panie. I w szkle zapakowane. Rarytasik kolękcjonerski.
 
Back
Top